Refowebkids deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor elvira (gast) » 09 mar 2010 09:57

@ajl: wat heerlijk, voor jullie allemaal! Nu kan Cato dus weer lekker slapen..
@elsb: spannend! We denken aan jullie, hoor!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 09 mar 2010 12:55

ajl wat fijn dat cato er zo van opgeknapt is!

laura: fijn dat je man weer thuis is!

elsb: fijn dat het bloedprikken goed ging! sterkte met wachten tot 15 april!
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 10 mar 2010 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 09 mar 2010 14:35

@ajl: fijn dat jullie er achter zijn wat er 'dwars' zat bij Cato. Een heel ander meisje nu zeker?
@elsb: =D> voor je stoere kerel(s;))! Hopelijk mag alles goed gaan met de operatie.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 09 mar 2010 15:21

@LauraC, wat een heerlijke reactie van Michael! Vooral ook super voor je man om zo'n welkom te krijgen!

@ajl, Fijn dat de oorzaak van cato's gedrag gevonden is! En wat heerlijk dat de behandeling gelijk al zoveel baat heeft!

@Elsb, wat stoer van Matthias, dat ie geen kik gegeven heeft! Waarvoor moet hij geopereerd worden?
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 09 mar 2010 20:46

Schipje schreef:Ajl, wat heftig. Nu ze behandeld word, merk je al verbetering? sterkte...

O ja dat schreef je al lees ik net :oops:
Fijn!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 09 mar 2010 20:49

@Laura: wat ontzettend gaaf die reactie van Michael :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 mar 2010 22:13

Ooh wat fijn dat Michaels papa er weer is! Vast enorm genieten met zijn drietjes :D
En wat een stoere vent, elsb! Lijkt me heel naar als je kindje zulke onderzoeken moet ondergaan enzo :(

Jurian zit helemaal in de papagaaienfase. Alles moet hij nadoen. Woorden zeggen (auto, papa, papje, eten, tita (op de een of andere manier roept hij dat als hij met zijn boek aankomt, wat betekent dat hij op schoot wil en voorgelezen wil worden). En ook alles nadoen wat ik doe, meehelpen schoonmaken, lampen aan en uit doen (vooral alle stekkers continu eruit trekken en proberen terug te doen wat niet gaat omdat er beveiliging op zit ;) ), trap op klimmen, zingen, dansen, zelfde eten, zelf buiten lopen enz.
En hij zet het op een brullen als hij me niet meer ziet. Als ik even naar boven loop ofzo. Als er iemand anders is, is het prima, maar als er niemand meer is, dan brult hij. Alleen in de box vindt hij het dan nog fijn voor maximaal een half uurtje. Dus daar genieten we maar van ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 10 mar 2010 07:46

Hoera! Het gezin van LauraC is weer compleet!

O, wat heb ik toch een gaaf kind. Hij is gewoon zo... leuk. Hebben jullie dat nou ook, dat je naar je kind kijkt en dat het gewoon pijn doet van binnen, omdat je zoveel van hem/haar houdt? Heerlijk :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 10 mar 2010 08:19

Galateia schreef:
O, wat heb ik toch een gaaf kind. Hij is gewoon zo... leuk. Hebben jullie dat nou ook, dat je naar je kind kijkt en dat het gewoon pijn doet van binnen, omdat je zoveel van hem/haar houdt? Heerlijk :mrgreen:

o jah... heeel herkenbaar!! als ik begin te typen hoe geweldig ik mijn kind wel niet vind, kan ik niet stoppen! zelfs als ze in een nee-fase-peuter-puber-bui op de gang staat te huilen ivm een zeer geweldadige kopstoot kan ik haar nog wel opvreten... vooral hoe ze dan terug komt mama.. tolly.... tusje...en ng maar te zwijgen over de orginaliteit waarmee ze vaak weer heel orgineel uit de hoek komt, zodat we nietkunnen weigeren om bv naar de eendjes te lopen! :oops:

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 10 mar 2010 12:56

ajl, fijn zeg!
Laura, heerlijk dat je man weer thuis is....
MissF, leuk die fase he! Alles na willen doen.
Galateia, heel herkenbaar..

Ha, PPM, hier vraagt Ilona soms ook dingen zó lief, dat je het gewoon niet kan weigeren..
"Mama, buiten spelen? Ja??'" Ze eindigt haar vraag altijd met 'ja??' :)
En dan heel schattig haar hoofdje schuin, ze weet precies hoe ze iets bij mama/papa gedaan kan krijgen..

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 10 mar 2010 13:05

haha.. idd.. jha, precies zoals da thier ook gaat! alleen is het mama kom.. kom mama.. pieeees... mama kom... stemmetje wordt steeeds hoger! ach... ga dan ook zo overstag :oops:

kan ook altijd lachen om de dingen die we doen. Zeg ik.. we gaan straks nog evne lekke rop de fiets, eendjes voeren... vult zij aan: na de boni, duizend.. action.... blood kopen.. ooook zooo prachtig! :D

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 10 mar 2010 14:46

Nog ff 3 wintersport foto's.
(het lijkt al weer eeuw geleden ipv vorige week...)

Anna Sofie wil ook het liefst altijd naar buiten. Haalt ze haar jasje uit de gang en geeft hem aan mij en gaat bij de achterdeur staan. Als ze dorst heeft wijst ze naar de koelkast e.d. 'bestellingen' genoeg :mrgreen: Als ze moe ik loopt ze zelf naar de trap en wil ze naar boven.

Ze heeft zichzelf bij de skischool alvast ingeschreven voor volgend jaar :mrgreen:
Afbeelding

Ik vind dit echt een geinige foto. Ze trekt zo'n rare mond (ze was heel ingespannen aan het luisteren)
Afbeelding

Sleetje rijden vindt ze heerlijk. Helemaal als iemand haar iets hoger een zetje gaf en mijn man of ik haar dan weer opving. Schateren was het dan!
Afbeelding
Time flies when you have none!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 10 mar 2010 18:15

Leuke foto's Sterretje! Michael heeft die zonnebril in het blauw 8)
Op het moment vind ik het heeeel leuk om te zien hoe papa in iedere truuk van Michael trapt bv. Papa kijk, papa hier! Papa komt natuurlijk braaf en Michael denkt dan: zo, dit is m'n kans...'Papa tik tak'? (filmpje op pc)

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 10 mar 2010 20:49

haha, die michael weet wel hoe 'ie het aan moet pakken :lol:

mooie foto's sterretje! vooral die eerste vind ik erg stoer..

emmabeth heeft wat nieuws uitgevonden...ze gaat op de knieeën bij de tafel zitten, en dan gaat ze met haar tandjes langs de rand [-X
ik kan haar er wel bij vandaan blijven halen. naar haar speelgoed kijkt ze bijna niet om, maar hier kan ze geen genoeg van krijgen 8)
ze 'kruipt' overigens achteruit, vooruit kan ze niet komen hoewel ze wel steeds op handen en voeten gaat staan.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 mar 2010 12:54

Hier maar weer eens een fotootje van Jurian, vanmorgen net na het aankleden :)

Afbeelding
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”