Refowebkids deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Schipje
Majoor
Majoor

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor Schipje » 07 mar 2010 20:42

Haai schreef:
Schipje schreef:
Haai schreef:Hé, dat is niet leuk, memmem. Hopen dat ze nu lekker groeit!

Gisteren ben ik met Sylke bij de kinderarts geweest en ze mag wegblijven tot ze 2 is \:D/ Hij was, net als wij, helemaal tevreden :wink:

Is er iets met Sylke? Een kind hoeft toch niet zomaar naar de kinderarts?

Sylke is geboren met een hart - en neusafwijking, waaraan ze inmiddels geopereerd is. Vandaar dat ze onder controle staat bij (o.a.) de kinderarts.

Wat lijkt me dat moeilijk als je kleine hummeltje een operatie moet! (ik probeer me het even in te beelden) Maar fijn dat het nu zo goed gaat!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 07 mar 2010 20:55

Even weer een update van deze kant. Ik moet zeggen dat 2 kleintjes toch wel erg druk is. Je bent de hele dag aan het zorgen :wink: .

Cato heeft de afgelopen weken enorm gehuild. Ik wist mij soms geen raad. Nu had ik het daar met de fysio over ( die had ik zelf al ingeschakeld, omdat zij toch wel een voorkeurshouding en een afplatting van haar hoofd begon te krijgen-hoefde nog niet van het cb-) en de fysio raadde mij aan om naar een osteopaat te gaan. Nu blijkt dat zij forse blokkades had in haar bekken, wervelkolom en haar nekje. Geen wonder dat zij huilde! Waarschijnlijk zijn deze blokkades weer ontstaan tijdens de bevalling. Hij heeft haar 1x behandeld en het is echt een wereld van verschil. Nu weet ik ook waarom zij niet uit mn ene borst wilde drinken en wat de oorzaak van de borstontstekingen is geweest. Sinds de behandelingen slaapt zij gewoon s'nachts en s'avonds tot ongeveer 5.00-7.00. Heerlijk!

@ Laura C, bedankt voor het aanbod van de inbakerdoek ( beetje late reactie,sorry). Inbakeren in overleg met de fysio niet gedaan ivm met voorkeurshouding.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 08 mar 2010 16:18

heftig ajl, gelukkig weet je nu een oorzaak van het huilen !! Sterkte met je kleintje :)

LauraC heeft eindelijk dr man weer thuis !!!!!!!!! :D ben benieuwd hoe het gaat met Michael
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 mar 2010 17:17

Hihihihi, Kwebbel, da's een lekkere subtiele manier om te zeggen: update ons even ;) :mrgreen:
Manlief is zaterdag thuisgekomen. Ik zag 'm aan komen lopen en zei tegen Michael: kijk, daar komt papa! Michael geloofde me niet, moest het nog een keer zeggen en toen begon hij enorm te flapperen met zn handjes en rende naar de deur. Toen hij papa op de stoep zag staan zei hij heel hard PAAAPAAA en vloog 'm om z'n benen. Nu lijkt het net een pasgetrouwd stel ;) Michael geeft papa grote zoenen en knuffels. Soms kijkt hij naar manlief en zegt verwonderd: papa! Alsof hij nog niet echt kan geloven dat papa er echt is. Hij heeft ons nu trouwens het liefst in 1 ruimte, dan kan hij een oogje op papa en mama houden en zorgen dat ze niet weg kunnen gaan ;)

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 08 mar 2010 17:40

@laurac fantastisch!!! wat lief :D

Nina87
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Nina87 » 08 mar 2010 18:54

Ahw, lief! Fijn dat je man weer thuis is, geniet ervan!
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 08 mar 2010 19:24

Laurac, wat ontzettend mooi zo'n reactie! Dat is pas een warm welkom! (ik heb nog niet alles gevolgt hier hoor, maar wat voor werk doet j eman dat hij vaak/lang van huis is?) als ik vragen mag....

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 08 mar 2010 19:26

Ajl, wat heftig. Nu ze behandeld word, merk je al verbetering? sterkte...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 mar 2010 19:32

Schipje schreef:Laurac, wat ontzettend mooi zo'n reactie! Dat is pas een warm welkom! (ik heb nog niet alles gevolgt hier hoor, maar wat voor werk doet j eman dat hij vaak/lang van huis is?) als ik vragen mag....

Tuurlijk mag je dat vragen ;) Hij zit bij de Britse luchtmacht. Eens in de (ongeveer 2) jaar 4 maanden van huis weg dus en vaak tussendoor ook op expedities, training etc etc. We hopen DV eind van de maand te verhuizen en het zit er dik in dat hij dan een functie gaat vervullen waarin hij 6 weken weg, 6 weken thuis is 8-[ Maar dat nemen we maar voor lief ;)

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 08 mar 2010 19:40

LauraC schreef:
Schipje schreef:Laurac, wat ontzettend mooi zo'n reactie! Dat is pas een warm welkom! (ik heb nog niet alles gevolgt hier hoor, maar wat voor werk doet j eman dat hij vaak/lang van huis is?) als ik vragen mag....

Tuurlijk mag je dat vragen ;) Hij zit bij de Britse luchtmacht. Eens in de (ongeveer 2) jaar 4 maanden van huis weg dus en vaak tussendoor ook op expedities, training etc etc. We hopen DV eind van de maand te verhuizen en het zit er dik in dat hij dan een functie gaat vervullen waarin hij 6 weken weg, 6 weken thuis is 8-[ Maar dat nemen we maar voor lief ;)

Zo, dat lijkt me pittig zeg, 6 weken de zorg en opvoeding alleen moeten doen... maar ja, alles z'n voor en nadelen denk.
4 Maanden lijkt me wel heel erg lang! :shock:
Kunnen jullie wel dagelijks contact hebben als hij weg is?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 mar 2010 19:43

Schipje schreef:
LauraC schreef:

Zo, dat lijkt me pittig zeg, 6 weken de zorg en opvoeding alleen moeten doen... maar ja, alles z'n voor en nadelen denk.
4 Maanden lijkt me wel heel erg lang! :shock:
Kunnen jullie wel dagelijks contact hebben als hij weg is?

Hij is nu dus net terug van 4 maanden weggeweest...en de maanden waren inderdaad lang ;) Maar heel veel lieve RW dames hebben ons kaartjes gestuurd :)
Contact hangt af van locatie (oorlogsgebieden niet echt veel contact) en tijdsverschil en communicatiemogelijkheden. Deze keer was goed, want geen oorlogsgebied en alle moderne mogelijkheden. Maar ik ben blij dat ik weer gewoon met 'm kan praten. Michael trouwens ook ;)

elsb

Berichtdoor elsb » 08 mar 2010 21:16

Laura, wat heerlijk voor jullie dat hij er weer is. Geniet maar met z'n drietjes!

Vandaag hebben we de datum gehoord waarop Matthias geopereerd zal worden, 15 april a.s., dus we kunnen gaan aftellen!!
Alle vooronderzoeken hebben we zo'n beetje gehad en dat ging best goed, het is toch best intensief of met zo'n klein mannetje steeds weer naar Nijmegen (ruim uur rijden) te moeten voor onderzoeken, je kunt het niet aan hem uitleggen, hij snapt er natuurlijk nog niets van.
Vandaag moesten we bloed laten prikken. Ik heb het zelf niet zo op prikken en al helemaal niet bij m'n eigen kind dus ik bleef in de wachtkamer wachten. Manlief heeft het klusje op zich genomen. We hadden verwacht dat Matthias alles bij elkaar zou krijsen en dat het wel even zou duren voordat het gelukt was, niets was minder waar. Nog geen 5 minuten later kwam m'n man al met een big smile uit het kamertje gelopen, Matthias had geen kik gegeven, de zusters gingen liedjes zingen en hij had naar ze gelachen en onderwijl hadden ze hem geprikt en bloed afgenomen, niks aan de hand. Wat een stoere vent, ik ben super trots op hem. We zagen er zo tegenop en het viel alles mee! Nu maar hopen dat de operatie en het herstel daarna ook zo voorspoedig gaan....

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 08 mar 2010 21:47

Wat goed van Matthias! Ik zat me juist vandaag af te vragen hoe het met hem zou zijn, en ziedaar, bericht :wink:

@Laura: wat een geweldige reactie van Michael op zijn vader :D :D

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 08 mar 2010 22:00

gempa schreef:@laurac fantastisch!!! wat lief :D

geniet ervan!

@elsb: nou, intensieve tijd achter de rug en een spannende tijd te gaan...
heel veel sterkte met wachten tot 15 april, en als het zover is tijdens de operatie..
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 09 mar 2010 09:55

@Laura: Wat fijn dat manlief weer thuis is! En wat een schattige reactie van Michael... (ook al kan ik me voorstellen dat jij ook wel graag om zijn nek wil hangen :mrgreen: ) En alvast een hele fijne vakantie gewenst... jullie gaan komende week, toch?

Terug naar “Archief”