LeChat schreef:paprikameisje2 schreef:als ik de bedden was heb ik er al drie!
Hoeveel beddengoed heb jij dan op jullie bedden zitten? Drie wassen alleen met beddengoed?
een was met hoeslakens en kussenslopen, dus 2 hoeslakens van 2,20 bij 90 en gedeelte pyjama
dan een met alleen het dekbedovertrek, dus. 2,20 bij 2,40 plus nog gedeelte pyjama
dan eentje met alles van julia, duslakentje, hoeslakentje, slaapzak (winterslaapzak) en haar pyjama
ga echt niet alels bij elkaar in proppen, schoon zal het dan wel worden, maar vraag me af hoe het voor je wasmachine is! dus zo zit ik al op drie wassen. Overigens broeken van hub spijker, doe ik ook maar met twee of drie in de wasmachine, zeker niet meer!
de bedden gaan ook wekelijks! k ehb zo hekel aan een beslapen bed
overigens krijgt julia regelmatig schone kleren aan, ze kan zooo lekker smeren. Nu valt het wel mee, straks met de zandbak weer! ze krijgt dagelijks schone kleren aan, dr is vaak altijd wel yoghurt of net iets anders opgekomen, dus lekker fris, schone kleren. Zelf als ik werk gaan mijn kleren ook in de was.. ik ben altidj bang dat anderen zweetlucht ruiken, maar dat valt dnek ik opzich ngo wel mee.
zit denk ik sowieso wel op de 8 of 9 wassen, de meeste op zaterdag en nog twee door de week. Zaterdag hebben we ook goedkope stroom