Huis kopen!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Re: Huis kopen!

Berichtdoor Marnix » 23 feb 2010 13:00

jans1 schreef:
Jo'tje schreef:In Hilversum heb je een huis voor de prijs die je in Baarn voor een appartementje neertelt hoor ;)
Het is even neuzen, maar het kan zeker wel! Wij hebben in Hilversum trouwens ook een huisje bekeken waar de poort was aangepast, omdat die man altijd met z'n motor daardoor richting de schuur ging. Het staat nog te koop... ;)

waar waar waar???? 8) We hebben tot nu toe daar niks gevonden..

Hm ligt er wel een beetje aan wat het budget is. Je hebt voor rond de 150000 een appartement in Baarn, in Hilversum heb je vanaf 180000 ofzo een huis.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 24 feb 2010 12:58

Marnix schreef:
jans1 schreef:
Jo'tje schreef:In Hilversum heb je een huis voor de prijs die je in Baarn voor een appartementje neertelt hoor ;)
Het is even neuzen, maar het kan zeker wel! Wij hebben in Hilversum trouwens ook een huisje bekeken waar de poort was aangepast, omdat die man altijd met z'n motor daardoor richting de schuur ging. Het staat nog te koop... ;)

waar waar waar???? 8) We hebben tot nu toe daar niks gevonden..

Hm ligt er wel een beetje aan wat het budget is. Je hebt voor rond de 150000 een appartement in Baarn, in Hilversum heb je vanaf 180000 ofzo een huis.

Hmmm..... Nee dat gaat van geen ene meter lukken! :? Helaas! :wink:
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 24 feb 2010 17:24

Nou ja, met een appartementje beginnen is ook helemaal niets mis mee. :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 24 feb 2010 20:51

Marnix schreef:Nou ja, met een appartementje beginnen is ook helemaal niets mis mee. :)
kan ik helemaal over meepraten :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 24 feb 2010 20:59

Ik niet, tenminste, niet samen... woon nu wel in een appartement maar dat is geen koop... :)

Maar sommige mensen trouwen en willen dan gelijk een droomhuis, perfect interieur wat allemaal nieuw is gekocht enz. en dan denk ik wel eens: Het is toch leuk om langzaam dingen te veranderen, gezellig in een knus huisje te wonen, misschien te dromen over verhuizen... wat dan vanzelf een keer gebeurt.

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 25 feb 2010 11:52

Marnix schreef:Nou ja, met een appartementje beginnen is ook helemaal niets mis mee. :)

Met een appartementje is helemaal niks mee nee!! Nu woont ie in een 2 onder 1 kap huis... Waarvan hij het kleinste gedeelte huurt. Enorm vrij met een grote tuin, garage voor de motor enz enz.. :wink: En bij een appartement heb je vaak alleen maar een berging voor een fiets. Maar het is nu de bedoeling om voorlopig te huren, stel dat hij z'n nieuwe baan toch helemaal niks vind, of hij krijgt geen vast contract... Dan moet je weer op zoek naar wat anders.
Vanaf maandag zit ie in een personeelsflat met een kamer van 2 bij 3.... :(
Dat vink helemaal niks, als je zo een vrijheid gewend bent :wink: Maar tis helaas niet anders!
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 25 feb 2010 16:50

ach... iedereen is onder aan de ladder begonnen. :wink:

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 25 feb 2010 21:34

Marnix schreef:Ik niet, tenminste, niet samen... woon nu wel in een appartement maar dat is geen koop... :)

Maar sommige mensen trouwen en willen dan gelijk een droomhuis, perfect interieur wat allemaal nieuw is gekocht enz. en dan denk ik wel eens: Het is toch leuk om langzaam dingen te veranderen, gezellig in een knus huisje te wonen, misschien te dromen over verhuizen... wat dan vanzelf een keer gebeurt.

misschien zijn er ook mensen die het liefst in een huis kruipen dat klaar is, omdat ze weten dat als ze er in zitten ze er toch niks meer aan doen :wink:
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 25 feb 2010 21:58

johannes1 schreef:
Marnix schreef:Ik niet, tenminste, niet samen... woon nu wel in een appartement maar dat is geen koop... :)

misschien zijn er ook mensen die het liefst in een huis kruipen dat klaar is, omdat ze weten dat als ze er in zitten ze er toch niks meer aan doen :wink:

Ik zei ook tegen mijn makelaar: ik wil een vrijstaande villa, in het bos, aan zee, in een gezellige buurt, en in de buurt van het station en winkels, voor ongeveer 100.000 euro. Hij zou voor me kijken of er wat langs kwam. :mrgreen:

Ondertussen ga ik morgen een eerste bod uitbrengen op een hardstikke leuk appartementje in Utrecht.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 26 feb 2010 07:32

Wat spannend Mortlach! Waar in Utrecht?
Succes! :-)

Ik woon sinds twee weken ook in een f-a-n-t-a-s-t-i-s-c-h appartement in Utrecht.
Ben er enorm blij mee! Misschien nog wel blijer dan iemand die als eerste huis een huis koopt waar je je hele leven kan wonen bij wijze van spreken. ;-)

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 26 feb 2010 11:30

Jannoek schreef:Wat spannend Mortlach! Waar in Utrecht?
Succes! :-)

Overvecht, vlakbij het winkelcentrum daar.

en bedankt!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 26 feb 2010 11:48

Daar in de buurt ben ik ooit voor een studentenkamer wezen kijken. 'n Vrij hoge flat naast het winkelcentrum was dat. Die mevrouw wilde het 'bezemhok' verhuren. :)

Zijn er nog meer gegadigden, of weet je dat niet?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 26 feb 2010 11:53

Best kans dat het dezelfde is. Geen idee of er meer gegadigden zijn, maar het appartement staat al een tijdje te koop, en dat is voor mij voordelig. Ik heb straks ook nog wel een berghok wat ik voor goudgeld aan een armlastige student kan verhuren ;-)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 feb 2010 09:31

Wat leuk Mortlach.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 27 feb 2010 11:18

Mortlach schreef:Ik heb straks ook nog wel een berghok wat ik voor goudgeld aan een armlastige student kan verhuren ;-)

Haha, allicht ben jij 'n aantrekkelijker huisgenoot dan zo'n oud vrouwtje :wink:

Succes met de onderhandelingen!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”