Slaapwandelen...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mw
Moderator

Slaapwandelen...

Berichtdoor mw » 24 feb 2010 20:28

Slaapwandelen! Hier gebeurt het steeds vaker. Vroeger er nooit last van gehad, maar nu dus wel. Het gebeurt niet zo heel veel, maar wat ik doe word wel steeds gekker :mrgreen:

Iemand er ervaring mee? Kan je het voorkomen? Wat doe je er tegen?
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Re: Slaapwandelen...

Berichtdoor pannenkoek » 24 feb 2010 23:32

Tja, onze zoon van nu 11 heeft het ooit wel eens gedaan. Wij hebben alles beneden, en de schuurdeur is vlak bij zijn kamer, dus hij was de schuur in gegaan. Ik weet niet meer of ik zelf al in bed lag of niet. Het is denk 4 jr geleden of zo. Op de vraag wat hij ging doen antw. hij dat hij de beesten ging voeren. ( hond en geiten) hij is naar de wc geweest en toen weer in bed gegaan.

Hij komt ongeveer de helft vd avonden/nachten eruit om naar de wc te gaan, maar loopt ook wel eens verdwaasd de kamer in terwijl hij naar de wc door de keuken moet.... #-o
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 25 feb 2010 14:57

Hé mw, ik dacht dat jij tegenwoordig alleen woonde? Hoe merk je dan dat je slaapwandelt? Dat vroeg ik me zomaar af, heb 'r verder zelf geen ervaring mee ofzo.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 25 feb 2010 18:05

Dat klopt;)
Of ik word wakker op een plek dat niet mijn bed is, of zoals afgelopen week: bij het wakker worden ligt er iets naast mijn bed wat er absoluut niet hoort en er ook nog niet lag...
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 26 feb 2010 10:54

Oké... lijkt me maar apart!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 26 feb 2010 12:55

Hier heb ik ook wel ervaring mee :-oo Ik wandel af en toe het hele huis door, maar uiteindelijk kom ik wel weer bij mijn bed uit.
Dit met dank van een van mijn ouders die mij weer een beetje in de goede richting 'duwen'. Ben benieuwd waar ik ergens uitkom met het slaapwandelen als ik op mezelf woon :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Wiepie op 21 jan 2012 01:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 26 feb 2010 13:00

LeChat schreef:Hé mw, ik dacht dat jij tegenwoordig alleen woonde? Hoe merk je dan dat je slaapwandelt? Dat vroeg ik me zomaar af, heb 'r verder zelf geen ervaring mee ofzo.

Tja, hoe merk je dat je geslaapwandeld hebt :? Mijn deken ligt ergens halverwege mijn kamer, slaapkamerdeur open, maar ergens in een vaag geheugen ben ik er ook wel een klein beetje van bewust, maar ook weer niet wakker genoeg om tot de conclusie te komen dat het handiger is in bed te slapen haha

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 feb 2010 14:08

Als kind slaapwandelde ik ook geregeld. Ik ging meestal op het bed op zolder liggen. Dan haalde mijn ouders me daar 's morgens uit bed ;) Het gebeurde toen ik voor het eerst alleen sliep. Ik sliep gewoon erg graag met nog iemand in een kamer :) Het is wel vanzelf over gegaan.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jess
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Jess » 28 feb 2010 23:05

ik hoorde es van iemand die in haar slaap haar hele huis cleande en van alles deed. Ze was totaal niet meer uitgerust als ze wakker werd. wat er verder aan gedaan is weet ik niet.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 01 mar 2010 14:24

Lastig!

Mijn broertje deed het vroeger ook vaak. Een keer had hij een boek gelezen over de oorlog. Midden in de nacht klimt hij naar zolder, komt naast mij bed staan (schrik me rot) en zegt: 'ik kom me aanmelden'. Ik heel slaperig: 'mmm, aanmelden, waarvoor dan?"Ja voor het leger. Ik heb maar gezegd dat het loket gesloten was en hij morgen terug moet komen. En daar ging hij weer :D .

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 01 mar 2010 16:15

Een tantezegger van mijn zus ging een x midden in de nacht alle lampen in huis aan doen, midden in de nacht. Daarna ging hij naar het bed van zn broer en trok de deken van hem af, en wou gaan plassen.. Zn broer werd net op tijd wakker! :mrgreen:
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Terug naar “Archief”