Gerdien B. schreef:Vanmiddag hebben wij de trouwauto geregeld. Wij zijn er beide echt super wijs mee. Dus dat is wel fijn.
Wat is het geworden?
Moderator: Moderafo's
Gerdien B. schreef:Vanmiddag hebben wij de trouwauto geregeld. Wij zijn er beide echt super wijs mee. Dus dat is wel fijn.
Gerdien B. schreef:een oldtimer.
gelukkig loopt hier alles redelijk voorspoedig net alles regelen.
Nog met de ceremoniemeesters om de tafel, bloemist benaderen en hopen dat heel snel de stof van mijn jurk binnen komt. Het valt mij tot nu toe nog mee met alles regelen. Ik hoorde nog al vaak dat het enorm veel regelen was. Misschien scheelt het ook dat wij al veel in de laatste 2 jaar uitgedacht hadden en van alles klaar hadden liggen voor als we konden gaan plannen.
Marnix schreef:
Leuk, zo'n oldtimer... ik vind dat toch altijd veel stijlvoller dan een moderne racewagenHoewel ik er niet zoveel om geef. Wij kunnen alles lopend doen dus hoeven alleen naar de stad gebracht te worden, daar gaan we geen dure auto voor huren
LeChat schreef:Gefeliciteerd met jullie ondertrouw, Kate Spade en vriend!
*Annet* schreef:mijn broer kon bij de garage waar hij altijd heen ging voor een leuke prijs een leuke 2 persoonsauto huren. Lekker zelf scheuren, veel origineler dan met zo'n chauffeur die de deuren voor je opentrekt.
Kate Spade schreef:Marnix schreef:
Leuk, zo'n oldtimer... ik vind dat toch altijd veel stijlvoller dan een moderne racewagenHoewel ik er niet zoveel om geef. Wij kunnen alles lopend doen dus hoeven alleen naar de stad gebracht te worden, daar gaan we geen dure auto voor huren
Dat is bij ons ook zo![]()
Anderzijds is het wel leuk om een spetterende entree te makenDaarom ben ik een beetje aan het kijken wie van de gasten een mooie auto heeft. Een mini lijkt mij wel heel gaaf.
Vandaag zijn mijn vriend en ik in ondertrouw gegaan, de bruiloft komt nu steeds dichterbij!!!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 34 gasten