Zo zie ik er nu uit ->

Moderator: Moderafo's
haha ook nog een "echte" foto?Schipje schreef:Zo zie ik er nu uit ->
petra85 schreef:Idd ik eet bij stress en bij niets te doen ( dat heb k nu beide)
Vroeger ging ik bij stress op m'n paard de polder in.
Als ik me rot voel doet een reep chocolade wonderen, voor even want daarna voel k me weer rot omdat ik zoveel gesnoept heb
liefie schreef:Ik ben 13 januari begonnen met calorieen tellen via een site en ben tot nu toe 7.2 kg kwijt. Werkt echt super je mag alles eten alleen is het niet handig omdat je na bv een hele pizza bijna niks meer kunt eten.
Zo leer je gezonde keuzes maken in die 6 weken ben ik ook nog 2 keer uit eten geweest en een aantal verjaardagen gehad waar ik wel wat hapjes genomen op heb.
Ik hou tussen de 1000 en 1300 calorieen aan en val een ongeveer een kilo per week af.
liefie schreef:@Jo'tje Van yoghurt raak ik niet vol hoor zitten geen vezels in als ik het al eet als ontbijt is het met muesli en een appel erdoor dat vult wel tot de koffie.
Dat snap ikMaar ik eet elke dag in elk geval 3 volkoren boterhammen met halvarine en magere vleeswaren of kaas.
2 volkoren crackers met vleeswaren etc. 2 stuks fruit stukje vlees/vis 150 gram aardappel,rijst enz 200 gram groente.
Tussendoor ontbijtkoek,bakje vruchtenyoghurt enz.
En ik slik elke dag een multi compleet tablet met mineralen.
Ik heb geen idee of dit voldoende is maar ik voel me goed en 's avonds kan ik vaak nog een zakje snack a jacks nemen of een cracker met filet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten