Daar hebben we nr 2...
Milan zat op de wc.. (gelukkig alleen in de onderbroek want we lagen op bed).. Hij riep in eens Mama kom.. ik vroeg waarom.. ik moet spugen zei hij.. ik snel naar zn kamer.. emmer ophalen.. ik liep de trap af en hoorde al dat ik te laat was..hele wc er onder..Milan er onder.. en nog een beetje in de emmer.. Ik heb Milan maar direct onder de douche gezet..
Ze liggen nu samen op de bank...
Matteo heeft voordat wij vanmiddag op bed gingen nog 2 keer overgegeven... De hele dag en nacht slapen heeft em wat opgeknapt.. Hij is nog wel erg moe en ligt op de bank en slaapt veel..
ik heb de huisarts gebeld, maar de huisarts was er vandaag niet.. Maar in overleg met de assistente mag ik stoppen met de kuur.. doordat hij elke keer spuugt, heeft hij toch nog niet veel binnen gekregen en omdat wij toch het idee hebben dat hij er geen last van heeft, mogen we er mee stoppen..
Woensdag moet ik zelf voor controle en dan neem ik Matteo even mee! Voorlopig krijgen ze allebei alleen maar water.. want Matteo verdraagt iig niks anders.. en bij Milan neem ik de gok maar niet meer..
Gezellig hoor.. vakantie...