Refowebkids deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor trijntjejohanna » 20 feb 2010 13:36

we bellen zo de HAP maar even.. alles wat er inkomt komt er ook al snel weer uit.. 15 keer nu al :cry:

*edit* half 3 moeten we bij de HAP zijn

*Annette*
Majoor
Majoor

Refowebkids deel 10

Berichtdoor *Annette* » 20 feb 2010 14:11

Oei :(... Beterschap en sterkte!
Wat de toekomst brengen moge........

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 20 feb 2010 16:01

Hij heeft een oorontsteking :roll: Dat hadden we nu net niet verwacht ;) maar goed hij heeft een penicillinekuur mee..

Verder was het een kwestie van gewoon uitzieken.. volgens hem droogde Matteo niet zo snel uit.. als we het niet vertrouwden dan mochten we wel weer komen..

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 20 feb 2010 22:59

Ik hoop dat de kuur snel aanslaat, ik sta er vaak verbaasd van hoe snel ze dan weer opknappen! Beterschap in ieder geval :wink:

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 21 feb 2010 09:38

Wat een toestand TJ!
Gaat het inmiddels wat beter?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 feb 2010 09:48

ik denk dat die 2 dingen wel los van elkaar staan. Tenminste heb nog nooit gehoord dat je van oorontsteking gaat overgeven.. Gistermiddag heeft hij nog een keer overgegeven.. en nu heeft hij wel steeds de neiging, maar er zit gewoon niks in hem, dus er komt niks uit..

Matteo heeft gister een dosis Amoxicilline gehad.. en nu is hij vreselijk in de diarree.. echt waterdunne ontlasting.. Aangezien hij geen last heeft van zn oren, zijn we er mee gestopt, want nu loopt hij aan 2 kanten leeg en dat schiet al helemaal niet op natuurlijk. Hij is erg moe en ligt continue op de bank.. Hij drinkt nu wel weer erg veel, hij heeft echt vreselijk dorst!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 feb 2010 10:55

Ach, wat zielig. Zo'n klein mannetje :(
Gaan jullie nu opnieuw een arts bellen? Dit echt sneu.

Hoe oud is hij nou ook alweer? Ik heb het al eerder gevraagd, geloof ik, maar ik vergeet het steeds!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 21 feb 2010 12:47

trijntjejohanna schreef:ik denk dat die 2 dingen wel los van elkaar staan. Tenminste heb nog nooit gehoord dat je van oorontsteking gaat overgeven.. Gistermiddag heeft hij nog een keer overgegeven.. en nu heeft hij wel steeds de neiging, maar er zit gewoon niks in hem, dus er komt niks uit..

Matteo heeft gister een dosis Amoxicilline gehad.. en nu is hij vreselijk in de diarree.. echt waterdunne ontlasting.. Aangezien hij geen last heeft van zn oren, zijn we er mee gestopt, want nu loopt hij aan 2 kanten leeg en dat schiet al helemaal niet op natuurlijk. Hij is erg moe en ligt continue op de bank.. Hij drinkt nu wel weer erg veel, hij heeft echt vreselijk dorst!

Diarree is een bijwerking van antibiotica. Stoppen ermee is niet echt slim, want die ontsteking gaat niet uit zichzelf over en krijgt hij er straks wel last van.
Het overgeven lijkt nu minder, en hij drinkt weer veel. Positieve tekenen! Om vocht vast te houden kun je ORS en bouillon geven.

(sorry, dat ik me er even mee bemoei)
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 feb 2010 14:20

Galateia schreef:Ach, wat zielig. Zo'n klein mannetje :(
Gaan jullie nu opnieuw een arts bellen? Dit echt sneu.

Hoe oud is hij nou ook alweer? Ik heb het al eerder gevraagd, geloof ik, maar ik vergeet het steeds!

hij wordt in juni 3!

hij is nu over de dag verspreid misschien een klein uurtje wakker geweest!!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 21 feb 2010 14:41

Is hij laatst toen hij met de stoel omviel niet op zijn hoofd terecht gekomen dat hij een hersenschudding heeft en spuugt?

Beterschap!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 21 feb 2010 15:35

beterschap TJ !!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 feb 2010 15:38

ik las iets over bacterien die resistent kunnen worden als je de kuur niet afmaakt.. dus ik dacht ik geef em weer een dosis.. hij heeft ja al de hele dag niet overgegeven...

nou het heeft er 5 minuten ingezeten ](*,) ](*,) ](*,)

we bellen de HAP maar voor iets tegen misselijkheid en diarree, want dit schiet niet op..

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 feb 2010 18:53

Hij heeft een drankje gekregen.. Motilium.. (werkzame stof domperidon).. de domperidon houdt hij binnen...

Later heeft hij een halve dosis antibiotica gekregen.. en hup 5 minuten later.. alles er weer uit!! Ook meteen weer waterdunne diarree.. Zou hij er niet tegen kunnen ofzo?

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 21 feb 2010 19:42

trijntjejohanna schreef:Hij heeft een drankje gekregen.. Motilium.. (werkzame stof domperidon).. de domperidon houdt hij binnen...

Later heeft hij een halve dosis antibiotica gekregen.. en hup 5 minuten later.. alles er weer uit!! Ook meteen weer waterdunne diarree.. Zou hij er niet tegen kunnen ofzo?
Hij zou allergisch kunnen zijn voor één van de bestandsdelen, Matteo heeft geloof ik wel meer zoiets gehad... niet lekker, diarree, overgeven, buikpijn, e.d. Misschien is hij wel overgevoelig voor AB's en/of één van de bestandsdelen die er in zitten.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 feb 2010 20:05

ik bel morgen de eigen huisarts wel even.. we zitten inmiddels over de 20 keer heen.. :(

Terug naar “Archief”