Ik vind het wel knap dat je er al zoveel af hebt, fijn dat het goed gaat!
Moderator: Moderafo's
pannenkoek schreef:Marnix schreef:Heel goed... volhouden he... als je stopt met sporten komt het er zo weer aan.... dus lekker blijven fietsen
Ja, dank je, dat volhouden heb ik wel nodig, meestal gooide ik na een paar dagen de handdoek al weer in de ring. Maar ik ben nu aan de 6e dag bezig, en meestal zijn de eerste dagen het moeilijkst. Het fietsen stimuleerd me ook. 700 cal. er af fietsen is 1 ons. ik heb er gister ruim 800 afgefietst. (33 km op de hometrainer ik nam gister een boek mee dus ik ben lezend aan het fietsen....) Het mislukt vaak, maar ik zeg hier thuis ook dat ik er best trots op ben. Ik heb al tig keer geprobeerd om wat kilo's af te vallen. Gewoon minder eten, met herbalife, een één of ander sla dieet..... enz enz. Maar altijd liep het op niets uit.
Ik eet nu geen tussendoortjes , en let er op wat ik op mijn brood doe. Alleen kaas of vleeswaren. Per maaltijd 2 boterhammen, terwijl ik er wel 4 of 5 zou lusten. En ik let op mijn jus en stukje vlees. Ik moet wel voldoende binnenkrijgen. anders ga ik na een uur wat lopen zoeken. Dus heb ook de voorraad vd groente boer maar ingeslagen.
Sterretje schreef:pannenkoek schreef:
Op het platteland, in het (bijna) uiterste noorden van NL, hemels breed 8 km bij de waddenzee vandaan. , de stad Groningen is een half uur.
Tja, dan wordt het een hometrainer, situps, en een dvd met boxoefeningen of zo
esli schreef:pannenkoek schreef:Marnix schreef:Heel goed... volhouden he... als je stopt met sporten komt het er zo weer aan.... dus lekker blijven fietsen
Ja, dank je, dat volhouden heb ik wel nodig, meestal gooide ik na een paar dagen de handdoek al weer in de ring. Maar ik ben nu aan de 6e dag bezig, en meestal zijn de eerste dagen het moeilijkst. Het fietsen stimuleerd me ook. 700 cal. er af fietsen is 1 ons. ik heb er gister ruim 800 afgefietst. (33 km op de hometrainer ik nam gister een boek mee dus ik ben lezend aan het fietsen....) Het mislukt vaak, maar ik zeg hier thuis ook dat ik er best trots op ben. Ik heb al tig keer geprobeerd om wat kilo's af te vallen. Gewoon minder eten, met herbalife, een één of ander sla dieet..... enz enz. Maar altijd liep het op niets uit.
Ik eet nu geen tussendoortjes , en let er op wat ik op mijn brood doe. Alleen kaas of vleeswaren. Per maaltijd 2 boterhammen, terwijl ik er wel 4 of 5 zou lusten. En ik let op mijn jus en stukje vlees. Ik moet wel voldoende binnenkrijgen. anders ga ik na een uur wat lopen zoeken. Dus heb ook de voorraad vd groente boer maar ingeslagen.
Kaas en vleeswaren is wel erg vet, dat is het minst handige broodbeleg om af te vallen volgens mij. Kipfilet ed. kan natuurlijk wel, maar in veel vlees zit veel vet en in kaas sowieso.
esli schreef:pannenkoek schreef:Marnix schreef:Heel goed... volhouden he... als je stopt met sporten komt het er zo weer aan.... dus lekker blijven fietsen
Kaas en vleeswaren is wel erg vet, dat is het minst handige broodbeleg om af te vallen volgens mij. Kipfilet ed. kan natuurlijk wel, maar in veel vlees zit veel vet en in kaas sowieso.
kwebbel schreef:Ben er nu wel 1 kwijt maar er moeten er 16 af
kwebbel schreef:ik woog ooit 55 kg dat was net te mager vond ik zelf. Nu vind ik mezelf te dik en ik hoor overal: "Je bent stevig." Eén iemand zei zelfs dat ik 90 woog :shock: Ik weeg nu 74 en ik wil er minstens echt 10 vanaf. Dan weeg ik 64 en dan nog 6 er af zou wel prettig zijn.
ik had een strakkere broek aan en dan lijk ik al veel dikker.. Diegene zei het vast voor motivatie ofzo, ik weet het niet.meissie88 schreef:kwebbel schreef:ik woog ooit 55 kg dat was net te mager vond ik zelf. Nu vind ik mezelf te dik en ik hoor overal: "Je bent stevig." Eén iemand zei zelfs dat ik 90 woog :shock: Ik weeg nu 74 en ik wil er minstens echt 10 vanaf. Dan weeg ik 64 en dan nog 6 er af zou wel prettig zijn.
Dan was dat ws iemand die slecht kan schatten...Als ik jou op foto's zie zou ik je absoluut geen 90 kilo in schatten!
kwebbel schreef:bij mij wil t nog steeds niet lukken.......... het ging uitstekend met Sonja Bakker, was er bijna 5 kwijt. Nu zitten ze er allemaal weer aanik wilde t zelf proberen en dacht dat ik ook al haar tussendoortjes nam maar ja, zonder boek werkt het blijkbaar niet... nu wil ik een één of ander dieet proberen wat mijn zus ook heeft gebruikt en daar is zij 15kg mee afgevallen. Voor t eerst weegt zij minder dan ik!! Ik ben altijd erg slank geweest en dat wil ik proberen terug te krijgen. Ben er nu wel 1 kwijt maar er moeten er 16 af.
Anne 80 schreef:Ik wil ook weer eens beginnen vandaag...
Probleem is dat ik 's morgens vaak vol goede moed begin, maar me 's middags zóóó slap en rillerig voel, dat ik echt iets zoets moet eten.
Een opkikker of fruit oid helpt dan echt niet.
Hebben jullie goede tips?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten