MissF schreef:@schipje, het is idd verplicht, maar daardoor echt niet altijd praktisch haalbaar. Ik had ooit een kolvende collega, en vond het zeer irritant. Stond ik alleen op de groep, een half uur lang, met jongeren die elkaar in de haren vlogen, met stoelen smeten. Lekker onveilig voor mij.
Ik wil dat dus echt niet, als ik zelf bv zou geven, ik vind niet dat ik het tegenover mijn collega kan maken. En een extra dienst voor die halve uurtjes zetten ze met al die bezuinigingen echt niet in.
En idd ajl kan toch niet zomaar tijdens haar betoog zeggen: sorry rechter, zullen we de zitting even een half uurtje opschuiven, ik moet even kolven?

Ik wou dat dat zo was ja en dat iedereen erover deed alsof het de normaalste zaak van de wereld is , want dat is het toch.
Ik bedoel maar we gaan er van uit dat God ons geschapen, en daar heeft hij de prachtige funktie van borsten bij geschapen namelijk het voeden van je kind, en jij doet erover alsof het vies en afstotend is.
Als het voor iedereen de normaalste zaak van de wereld zou zijn, zou het helemaal niet erg raar zijn als de rechter zei ik moet even kolven, we hebben pauze.
maar dat bv normaal is , ipv uitzonderlijk, dat is er grondig uit gesloopt.
moet eens zegen dat je in het openbaar voed, dan kan je de meeste nare reacties krijgen, terwijl je wel bloot op het strand kan liggen in ned
ergens is het toch raar, niet
bovendien kan je dat kolven best sturen, op een moment dat het wel uitkomt, ik heb ook gekolfd in de zorg, is soms wat zoeken naar het geschikte moment, maar het gaat best.
en dat jij allen voor die groep staat, is niet de fout van jouw collega, maar van je baas,