Moderator: Moderafo's
Jannoek schreef:Hier is de stand -16.5
ajl schreef:Ik meld mij ook weer eens aan! Na mn bevalling is er (tot nu toe)8 kg af gegaan en ik moet er nog 7. Lijnen lukt nog niet ivm met de borstvoeding, maar ik ga vanaf vandaag niet meer snoepen( dus geen taart meer o.i.d. als er kraamvisite komt) en gewoon gezond leven.
pannenkoek schreef:Jannoek schreef:Hier is de stand -16.5
Wauw, daar droom ik alleen maar van. Bij mij mag er ook 20 af,
Dins mijn trouwen in 1994 ben ik er 22 bijgekomen. diep triest.![]()
ban 1.58 cm en 76 kg
Ik ben vd week wel weer begonnen met fietsen thuis. Even rustig op bouwen.
Ik kan allles volgen, afstand, tijd, en calorieën. En ff bijhouden hoeveel.
Het eten is allemaal zo lekker, dus het is al jaren een strijd.
Het lijkt als ik wil afvallen, dat ik juist meer ga snoepen, waardeloos is dat.
dan ben je over de helft als je totaal 20kg kwijt wil en nu al 15kg kwijt bent...willemijn 1 schreef:ook ik moet heb nog een 20 kilo te gaan. Door een traag werkende schildklier. Ben al 15 kilo kwijt dus bijna op de helft.
ajl schreef:@ Marnix Ik mag nog niet sporten,omdat mn bevalling nog geen 6-8 weken geleden is. Voor mn zwangerschap sportte ik 3x in de week. Ik ben wel weer van plan om dat op te gaan pakken. Al moet ik dan uitkijken dat door het sporten de bv niet terugloopt. Als dat gebeurt wacht ik gewoon met sporten totdat Cato de fles krijgt.
sorry!!!meissie88 schreef:ze heeft nog 20 kilo te gaan Kwebbel...
Marnix schreef:ajl schreef:Ik meld mij ook weer eens aan! Na mn bevalling is er (tot nu toe)8 kg af gegaan en ik moet er nog 7. Lijnen lukt nog niet ivm met de borstvoeding, maar ik ga vanaf vandaag niet meer snoepen( dus geen taart meer o.i.d. als er kraamvisite komt) en gewoon gezond leven.
Doe je ook aan sporten?pannenkoek schreef:Jannoek schreef:Hier is de stand -16.5
Wauw, daar droom ik alleen maar van. Bij mij mag er ook 20 af,
Dins mijn trouwen in 1994 ben ik er 22 bijgekomen. diep triest.![]()
ban 1.58 cm en 76 kg
Ik ben vd week wel weer begonnen met fietsen thuis. Even rustig op bouwen.
Ik kan allles volgen, afstand, tijd, en calorieën. En ff bijhouden hoeveel.
Het eten is allemaal zo lekker, dus het is al jaren een strijd.
Het lijkt als ik wil afvallen, dat ik juist meer ga snoepen, waardeloos is dat.
Hm, lastig. Waarom ga je dan snoepen? En helpt het om je "snoepjes" te vervangen door andere dingen die wat gezonder zijn en ook lekker? Wel goed dat je bent gaan fietsen. Lekker veel bewegen is altijd goed. Wat calorieen binnenkrijgen is niet erg, als je ze ook weer kwijtraakt. Dus, lekker veel fietsen, misschien niet alleen binnen maar sowieso vaker de fiets pakken?
Lekker eten hoef je als het goed is sowieso niet mee te stoppen, als je maar wel een beetje bewust eet, met mate, een beetje gezond... en dat kan heel lekker zijn!
Marnix schreef:Heel goed... volhouden he... als je stopt met sporten komt het er zo weer aan.... dus lekker blijven fietsen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten