Vrijgezellen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Pjotr1992
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Pjotr1992 » 27 jan 2010 11:42

Vind het mooie woorden. :) Naja,dagen als moederdag en vaderdag zijn altijd op zondag,eigenlijk vreemd dat dat niet met Valentijn is.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 27 jan 2010 16:40

Ach, voor de grote Valentijn is het toch elke zondag valentijsdag? En het liefst nog elke dag...elke dag je liefde voor Hem betuigen :wink:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Pjotr1992
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Pjotr1992 » 27 jan 2010 19:41

Je hebt helemaal gelijk. :)

Nanoe
Mineur
Mineur

Berichtdoor Nanoe » 30 jan 2010 20:26

mw schreef:Ach, voor de grote Valentijn is het toch elke zondag valentijsdag? En het liefst nog elke dag...elke dag je liefde voor Hem betuigen :wink:

mooie uitspraak :)

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 01 feb 2010 11:25

God heeft mij de afgelopen zo duidelijk gemaakt, dat ik me niet druk moet gaan maken om een man.
En het geeft me zoveel vrede. Het voelt zo goed. Daar ben ik Hem dankbaar voor.
En mocht er geen bruidegom hier op aarde zijn voor ons (elke vrijgezellen hier), er is in de hemel een Bruidegom en die wil ons alle liefde en aandacht geven.
Dit wilde ik even met jullie delen.
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Balou
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Balou » 06 feb 2010 00:37

Ik kom er nu achter dat ik in het verleden teveel tijd en energie in mijn studie en baan heb gestoken, waardoor het voor mij nu, ben 33(tenminste dat is mijn ervaring), lastig is om een leuke spontane vrouw met een reformatorische achtergrond te ontmoeten.

Dus ben eerlijkheidshalve wel benieuwd of er op deze site nog vrouwen zijn die dit herkennen en die ook weleens verrast willen worden met Valentijnsdag.
Laatst gewijzigd door Balou op 06 feb 2010 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 feb 2010 08:50

ach mijn zwager was 36 toen hij m'n zus tegen kwam :wink:

Ach en op Valentijnsdag verrast worden? neu niet echt bepaald. Mijn man heeft me een keer op m'n verjaardag verrast met een ontbijt op bed (toen hadden we nog verkering). Was echt een complete verrassing.
Met Valentijnsdag heb je dan toch een bepaalde verwachting en dan is het een geen verrassing meer (althans dat is mijn mening).

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 06 feb 2010 17:23

Balou schreef:Ik kom er nu achter dat ik in het verleden teveel tijd en energie in mijn studie en baan heb gestoken, waardoor het voor mij nu, ben 33(tenminste dat is mijn ervaring), lastig is om een leuke spontane vrouw met een reformatorische achtergrond te ontmoeten.

Dus ben eerlijkheidshalve wel benieuwd of er op deze site nog vrouwen zijn die dit herkennen en die ook weleens verrast willen worden met Valetijnsdag.

Het storten op studie en baan herken ik in enige mate wel. Heb dat nu 6 jaar gedaan en moet er echt op letten dat ik daarmee stop. Ook nu ik aan het oriënteren ben op vervolgstudie.
En verrast worden met valentijnsdag: ach, het is leuk maar meer (voor mij) ook niet.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Pjotr1992
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Pjotr1992 » 06 feb 2010 17:45

Over Valentijnsdag gesproken:
Toen ik in de 1e en 2e van de middelbare school zat,hadden ze bij de Bram Ladage een grappige actie met Valentijnsdag: Als je met een stel komt is het 2e patatje gratis,dus dat deed heel onze klas: Allemaal koppeltjes vormen en zo patat gaan kopen. :P

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 08 feb 2010 08:51

ik ben eigenlijk wel benieuwd, wat gaan jullie doen op valentijnsdag?
(vinden jullie valentijn geen commercieel gedoe?)
Laatst gewijzigd door meisje20 op 08 feb 2010 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 08 feb 2010 12:21

Op Valentijnsdag pak ik de trein naar Duitsland. Verder is er op dit moment niemand om "te Valentijnen", dus die dag gaat verder gewoon ongemerkt aan me voorbij.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Josepha
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Josepha » 08 feb 2010 15:41

Ik haat Valentijnsdag.

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 08 feb 2010 18:30

Josepha schreef:Ik haat Valentijnsdag.

slechte ervaring?

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 08 feb 2010 18:45

Het is gewoon zo'n dag waarop je er nauwelijks omheen kan dat je single bent. En dat is niet altijd even leuk, al vind ik wel dat "haat" een erg sterke emotie is die deze dag dan ook weer niet verdient. En uiteindelijk ben jijzelf de enige die last heeft van jouw haat.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Josepha
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Josepha » 08 feb 2010 21:41

Valt mee... ik chargeer een beetje en heb gisteren kabouter Wesley gekeken, wat ik nogal inspirerend vond. ;)
Desondanks is het inderdaad niet altijd leuk als je single bent. En ik heb vorig jaar Valentijnsdag voor het eerst in een relatie meegemaakt en het was de eerste keer dat ik me ontzettend alleen voelde omdat hij duizenden kilometers verderop zat. Dat was heel wrang. Lange afstand relaties, nooit aan beginnen!
Verder red ik me wel hoor, ga proberen me op iets anders te richten dan op Mr. Valentijn. Of juist allemaal anonieme liefdes/vriendschapsverklaringen sturen, van anderen blij maken word ik zelf ook blij!

Terug naar “Archief”