Moderator: Moderafo's
Gerdien B. schreef:Leuk Nina.
Zijn er nog meer mensen die alles binnen 4 maanden regelen?
Krijg het idee dat een jaar toch wel gangbaar is hier.
kirsten schreef:Ik vond de bruiloft regelen an sich niet veel werk, maar wel huis opknappen en inrichten. Dus al had ik een af huis en ik moest een bruiloft regelen dan had 2 maanden ook wel gelukt. Hoewel de levertijd van mijn jurk ruim 7 maanden was.
Marnix schreef:Voor de woonkamer moeten we nog wel wat regelen... we moeten een bank hebben, een salontafel en een tv-meubel... en eventueel een andere tv, we hebben een prima tv maar die is wel heel groot / diep... dus misschien moeten we maar over op een LCD. Eettafel met stoelen hebben we. Een flinke kast moeten we ook nog wel hebben. Keuken is pas 2 jaar oud en erg mooi dus daar hoeven we niets aan te doen.
Lalage schreef:Marnix schreef:Voor de woonkamer moeten we nog wel wat regelen... we moeten een bank hebben, een salontafel en een tv-meubel... en eventueel een andere tv, we hebben een prima tv maar die is wel heel groot / diep... dus misschien moeten we maar over op een LCD. Eettafel met stoelen hebben we. Een flinke kast moeten we ook nog wel hebben. Keuken is pas 2 jaar oud en erg mooi dus daar hoeven we niets aan te doen.
Of helemaal geen tv...
Dine schreef:Omdat we willen huren, zijn we ook nog niet druk met het huis, maar dat komt waarschijnlijk nog wel.
Nina87 schreef:Dine schreef:Omdat we willen huren, zijn we ook nog niet druk met het huis, maar dat komt waarschijnlijk nog wel.
Dat hebben wij nu ook. We weten zelfs nog niet waar we gaan wonen op dit moment dus dat vind ik dan wel weer spannend. Ik begrijp nu ook wel waarom veel mensen eerst een huis kopen en dan pas gaan trouwen, dat lijkt me nu eigenlijk ook wel lekker, dat alles klaar is als je erin gaat.
Nina87 schreef:Dine schreef:Omdat we willen huren, zijn we ook nog niet druk met het huis, maar dat komt waarschijnlijk nog wel.
Dat hebben wij nu ook. We weten zelfs nog niet waar we gaan wonen op dit moment dus dat vind ik dan wel weer spannend. Ik begrijp nu ook wel waarom veel mensen eerst een huis kopen en dan pas gaan trouwen, dat lijkt me nu eigenlijk ook wel lekker, dat alles klaar is als je erin gaat.
Lalage schreef:@journalist Marnix: maandnamen schrijf je in het Nederlands toch niet met een hoofdletter...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten