Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Dine
Luitenant
Luitenant

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Dine » 22 jan 2010 22:07

Kvind dat echt een goed streven funlover!
Een heel jaar niet ga ik niet redden, daar heb ik gewoon niet genoeg basisshirtjes etc. voor, maar ik ben sinds een halfjaar wel heel bewust aan het kopen.
Zoveel mogelijk in de uitverkoop plannen en ook echt heel goed bedenken wat ik nodig heb.
Merk bij mezelf dat het echt werkt, eerst shopte ik altijd om me af te reageren en omdat ik het gewoon leuk vond, nu vind ik het nog steeds leuk, maar bedenk ik gewoon eerst goed wat ik nodig heb! En of ik iets nodig heb natuurlijk :wink:
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 22 jan 2010 22:35

Ik heb inmiddels al vanaf juni niets meer aangeschaft. Kleren genoeg in de kast, ook al is zo'n 75% minstens 3 jaar oud.
Afbeelding

Pjotr1992
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Pjotr1992 » 23 jan 2010 12:17

Ik koop sowiso alleen als ik iets nodig heb,ben daar dan misschien ook een jongen voor maar toch. :P Ben dus ook niet iemand die persee als er een nieuw seizoen aanbreekt,een kast vol nieuwe kleding wil hebben.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 jan 2010 12:19

dat heb ik ook niet nodig hoor. Maar ik pas sommige kledingstukken niet meer en die gaan dan naar andere mensen. Koop het liefst in de uitverkoop. Heb op dit moment 1 rok en drie broeken. Beetje erg weinig. Heb dus maar een broek besteld.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 23 jan 2010 14:13

Ik koop zelf ook zo min mogelijk. Pas had ik echt wat broeken en truien nodig. Voor iets meer dan 100 euro had ik een spijkerbroek, een nette broek, 2 truien en een riem. Dat is nu leuk winkelen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 jan 2010 14:18

ik heb net m'n kleding binnen. 3 topjes voor 5 euro, een hempje voor 5 euro en een spijkerbroek voor 20 euro. Heerlijk. Heb ik alvast wat nieuws voor de komende zomer. Nu nog wat polo shirtjes scoren en ik ben weer helemaal klaar.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 27 jan 2010 21:36

is een bivak muts nou verboden?

mijn jongens spelen soldaatje met zo'n muts over hun hoofd maar ik heb dus wel es gehoord dat het niet mag. Zouden ze daar bij kinderen ook al over beginnen te 'mutsen'?
ja, dat is mijn mening dan he.....

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 jan 2010 21:44

daar heb ik nog nooit iets over gehoord. Dat is toch raar?

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 27 jan 2010 23:09

Oei wat een goede voornemens allemaal wat betreft het (niet) kopen van kleding. Ik houd teveel van winkelen geloof ik.
Zaterdag nog even bij de Didi en Superstar binnen gelopen, das gevaarlijk natuurlijk :wink: . Heel leuk spijkerjasje gekocht en een aparte 3/4 spijkerbroek met sierstiksels. Heel leuk :) .

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 28 jan 2010 07:59

ik heb laatst een hele garderobe gekocht.. maar ja dat moest ook wel, ik paste mn eigen niet meer :mrgreen:

ik heb bijna alles 2ehands gekocht, want ja hoelang draag je positiekleding nou..

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 28 jan 2010 09:58

ik koop ook niets meer! Heb al wat dingen weggegooid die ik niet meer aankon of drastisch versleten waren. Nu koop ik tot en met de zomer niets meer! Ik pas m'n tankini zelfs nog van afgelopen zomer, denk dat ie nu iets te wijd is. Te krap zal ie zeker niet meer zijn!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 jan 2010 11:34

Ik vind het heerlijk om af en toe iets nieuws te kopen. Helemaal niet duur, maar wel even net iets anders. En gewoon veel minder dan ik ooit deed. Maar ik kan er echt helemaal gelukkig van worden als ik een leuke nieuwe broek heb of een jurkje. Dat ga ik mezelf niet zomaar ontzeggen :)

Een bivakmuts mag toch wel Annet? Op mijn werk dragen jongens die wel eens als ze buiten werken of stage lopen, ik heb nooit gehoord dat het niet mag eigenlijk.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 28 jan 2010 13:45

ja ik dacht het ook, maar goed. Vanmorgen zei iemand tegen Dirk dat Marco een bivakmuts op had. Ja en?
ja, dat is mijn mening dan he.....

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 28 jan 2010 14:19

heb ook al een hele tijd niets gekocht ( nou ja een paar positie dingen dan) dus mocht wel van mezelf.
heb een leuk setje gekocht voor dopen, en nog een rok van Mart Visser, ben niet zo merkbewust maar vind toch leuk dat ik die voor 10 euro gescored heb!
Afbeelding

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 29 jan 2010 13:39

*Annet* schreef:ja ik dacht het ook, maar goed. Vanmorgen zei iemand tegen Dirk dat Marco een bivakmuts op had. Ja en?
ik neem aan dat jouw jongens niet aan overvallen, bedreigingen enzo doen dus dan lijkt het mij geen probleem. Misschien zijn er mensen die daar anders over denken.
ik heb beloofd om niets meer te halen maar dat geldt niet voor mijn man 8) die mag nog wel een paar mooie nieuwe truien. T-shirts genoeg, amper truien en shirts met lange mouwen.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Terug naar “Archief”