Vin schreef:joris schreef:Voor mij is God heel duidelijk en merk ik veel van God.
En er zijn weer anderen die zeggen dat een 'heel' andere God erg duidelijk is. Dus wat is dan een eerlijke manier van met mensen omgaan? Volhouden dat het duidelijk is? Dat bedoelt Brion... voor zover ik weet

Daar ben ik 't overigens mee eens.
tja beste Vin, ik zie mijn naam staan dus toch maar eens even reageren.
Ik weet niet of ik zo snel praat over een "andere God"
Dat de stad Rotterdam bestaat weten we allemaal hier.
Om een goed beeld van Rotterdam te krijgen, lukt het met een beetje goede wil best, om een hoog gebouw op te zoeken en zo een aardig beeld te krijgen hoe Rotterdam eruit ziet. Met nog wat meer goede wil, lukt het ook om datzelfde te doen op andere plekken in de omgeving.
Een in het noorden, het westen, oosten en zuiden.
Vin zegt: ik sta hier in het noorden op een hoog gebouw en ik heb een prima zicht op Rotterdam. Misschien zijn die andere uitkijktorens ook wel aardig. En tegen de anderen zegt Vin: vertel eens wat jullie zien?
Caprice zegt: ik kan het ook aardig zien, maar ik weet niet of ik het goed zie, en of ik nu wel een compleet beeld heb van Rotterdam. Hij twijfelt dus erg. Caprice denkt, "misschien krijg ik op deze manier nooit een goed beeld van Rotterdam". Sommigen zeggen dat hij het foute beeld heeft, anderen zeggen dat hij ook best een goed beeld heeft.
Brion zegt: Volgens mij hebben Vin en Caprice een prima beeld, niks mis mee, maar vanuit mijn uitkijktoren, zie ik het weer net anders. Vertel maar eens wat jullie zien, dan vertel ik ook wel wat ik zie.
Joris, en vele anderen in dit topic roepen, en blijven roepen, dat vanuit hun uitkijktoren het COMPLETE Rotterdam te zien is, en nodigen iedereen van harte uit om vanuit hun positie Rotterdam te bekijken, want DAN krijg je het complete beeld. De kijkers in deze toren hebben het absoluut juiste beeld. Vin, Brion en Caprice nog niet.....zonde, want het is toch ZO simpel.
Waarom geloven Caprice, Vin en Brion dat nou niet gewoon?