@ pannenkoek: Ds. Brugge mogen ze daar ook wel hebben, hoor. Dan beroept Dordrecht ds. Harinck

Moderator: Moderafo's
coupe soleil schreef:Ik ken ze ook beiden, en ik zie toch wel enig verschil.
@ pannenkoek: Ds. Brugge mogen ze daar ook wel hebben, hoor. Dan beroept Dordrecht ds. Harinck.
coupe soleil schreef:Ik ken ze ook beiden, en ik zie toch wel enig verschil.
@ pannenkoek: Ds. Brugge mogen ze daar ook wel hebben, hoor. Dan beroept Dordrecht ds. Harinck.
pannenkoek schreef:coupe soleil schreef:Ik ken ze ook beiden, en ik zie toch wel enig verschil.
Hoewel mijn voorkeur uitgaat naar ds Harinck is Brugge ook goed. Ik vind dit wel, maar ten eerste ben ik geen man (mag dus niet stemmen) en ten tweede woon ik niet in Lelystad. Dus ik heb helemaal geen vinger in de pap.
Als we dan maar weer es een 3e dienst krijgen van hem. Het is hier eindes rijden dus dat gebeurd niet veel. Kijk maar eens naar de afstanden van Oudemirdum, Kampen, Emmeloord, Hoogeveen, Drachten en Groningen.
Ze rijden een uur voor een derde dienst, in zeeland kunnen ze op de fiets
Speedy schreef:pannenkoek schreef:coupe soleil schreef:Ik ken ze ook beiden, en ik zie toch wel enig verschil.
Hoewel mijn voorkeur uitgaat naar ds Harinck is Brugge ook goed. Ik vind dit wel, maar ten eerste ben ik geen man (mag dus niet stemmen) en ten tweede woon ik niet in Lelystad. Dus ik heb helemaal geen vinger in de pap.
Als we dan maar weer es een 3e dienst krijgen van hem. Het is hier eindes rijden dus dat gebeurd niet veel. Kijk maar eens naar de afstanden van Oudemirdum, Kampen, Emmeloord, Hoogeveen, Drachten en Groningen.
Ze rijden een uur voor een derde dienst, in zeeland kunnen ze op de fiets
In Amerika pakken ze het vliegtuig
Dimdidoro schreef:coupe soleil schreef:Ik ken ze ook beiden, en ik zie toch wel enig verschil.
Is het zó erg in Dordt?
coupe soleil schreef:Dimdidoro schreef:coupe soleil schreef:Ik ken ze ook beiden, en ik zie toch wel enig verschil.
Is het zó erg in Dordt?
Laat ik het zo zeggen: men vindt de predikant geen onverdeeld genoegen. En onverdeeld slaat niet op de predikant maar op de gemeente.
Heus schreef:Eerste beroep 2010 in de Hersteld Hervormde Kerk:
Kruiningen i.c.m. Tholen: ds. C.J.P. van der Bas te Woudenberg. Beslissingsdatum: D.V. zaterdag 23 januari 2010.
Bron: Prekensite.nl
Heus schreef:Hersteld Hervormde Kerk:
Beroepen per D.V. 8 februari 2010: te Hasselt-Rouveen-Zwolle e.o.: ds. J.G. Blom te Nieuwleusen.
Gereformeerde Gemeenten:
Beroepen te Arnhem: ds. W. Harinck te Woerden.
TheKeimpe schreef:Dat zal wat treurnis gaan geven in Woudenberg...
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 29 gasten