Moderator: Moderafo's
Mortlach schreef:Ik ben eigenlijk best onder de indruk dat ze met moderne DNA-gegevens de populatiedichtheid van zo lang geleden kunnen uitrekenen.
JeeWee schreef:Het 'menselijk ras' werd in het Paradijs al met uitsterven bedreigd.
En als God deze dreiging zelf niet weggenomen had, door Zijn Zoon naar de aarde te sturen, waren we al heel snel uitgestorven geweest.
JeeWee schreef:Ja, dat mag je concluderen.
Van het onderzoeken van alle dingen probeer ik het goede te behouden...
Optimatus schreef: Verder, is het echt belangrijk? Hoofdzaak is toch het liefhebben van God met heel je verstand en hart en je naaste als jezelf?
JeeWee schreef:Is toch niet zo gek?
Ik neem overal kennis van en dan blijft steeds toch weer God en Zijn Woord over.
Ik 'veeg' niks van tafel, maar ik constateer dat God er niet in is, dus is het overbodig.
Mortlach schreef: maar op de vraag "is toch niet zo gek?" zal een groot deel van de bevolking "Toch wel!" antwoorden.
JeeWee schreef:Daarom zit ik ook op RefoWeb, waar 'een groot deel van de bevolking' niet komt.
Ik ga er van uit dat het deel dat er wel komt, wel begrijpt waar ik het over heb als ik zeg dat God in Zijn Zoon het menselijk 'ras' (= de KROON op Zijn schepping!) voor uitsterven heeft behoed.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 21 gasten