Moderator: Moderafo's
Kate Spade schreef:Marnix schreef:Kate Spade schreef:Huwelijksreis is geboekt! Heb er nu al zin in!![]()
Cool! Mag ik weten waar jullie heen gaan?
Dat mag zeker, maar onze reis betreft geen spectaculaire bestemming. We gaan naar Zuid-Frankrijk. Vorig jaar zijn we in ook Zuid-Frankrijk geweest, aan de Atlantische kust. Nu gaa we naar de andere kust, beetje richting Saint-Tropez. We hebben een super gave vakantie villa, met zeezicht.
Als we vertellen dat we naar Zuid-Frankrijk gaan, worden we wel een beetje raar aangekeken. Dat we niet naar Afrika gaan ofzo, maar we hebben dit samen uitgezocht![]()
Hebben jullie nog plannen voor een huwelijksreis?
@Kirsten; ik ben ook héél benieuwd!
Dippie schreef:Wij gaan niet op huwelijksreis. Hebben er expres niet voor gekozen. We willen na het trouwen heerlijk samen in ons eigen huisje zijn en misschien wat daagjes weggaan ofzo en wieweet pakken we ergens een hotelletje voor een nachtje, maar nog geen plannenEerst lekker van ons eigen huis genieten hoor
jans1 schreef:Als ik hoop te trouwen laat ik me verrassen wat betreft de huwelijksreis... Dat lijkt me echt helemaal geweldig!![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten