Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor MissF » 08 jan 2010 07:23

Leuke laarzen!

Ik heb gister een jurkje gekocht. Ik paste in de winkel een zwarte, en het stond eerst heel raar, omdat ik er een zwart shirt en blote benen onder had ;) Toen met een paars shirtje en paarse legging, en het stond geweldig. Ik wilde het al meteen kopen, maar mijn moeder vond dat ik het andere jurkje met grijs/zwart (die ik stom vond ;) ) ook nog even moest passen. En eigenlijk stond die nog veel leuker. Iets netter. Ik heb de paarse legging en het paarse topje ook maar gekocht, die zijn leuk bij een spijkerrokje :) En ach, als het nog meer uitverkoop wordt, of als ik van die winkel een waardecheque krijg (eens in het half jaar ofzo, omdat ik er nogal eens wat koop ;) ), dan kan ik altijd nog het zwarte jurkje gaan halen.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 08 jan 2010 09:35

... als het er dan nog is :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 08 jan 2010 16:38

Ik ga vanavond 2 uur lang shoppen, hopelijk is er nog veel leuks in de uitverkoop :mrgreen:
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 08 jan 2010 17:09

Succes Dine!

Ik heb ook wel zin om te winkelen, maar zou niet weten wat ik nog wil hebben of nodig heb #-o

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 11 jan 2010 11:17

Mijn vriend zoekt zelf zijn kleren uit, hij vindt het echt leuk om te winkelen! Soms kijk ik in de stad wel en vertel ik hem waar ik leuke dingen voor hem heb gezien. Ik heb nog nooit kledingstukken voor hem gekocht, maar ik weet wel goed wat zijn smaak is. Andersom ook denk ik. Ik vind het onwijs leuk dat mijn vriend van winkelen houdt, soms gaan we een dagje naar een onbekende stad en kunnen we ons daar goed vermaken!

In de kerstvakantie heb ik lekker gewinkeld, in Arnhem maar ook in Haarlem. Heb een grijze wollen rokje aangeschaft bij Vanillia en een zwart blousje bij Tommy Hilfigher. Bij Geddes&Gillmore 2 broeken; een beige en een spijkerbroek. Bij Steppin'Out een lichte broek en een overslag blousje in het donkerblauw met witte stippen. Allemaal voor de halve prijs :D Zelf vind ik dat ik goed geslaagd ben, maar nu kom ik even een tijd niet meer bij de winkels.

De vraag is ook of er op het moment nog leuke dingen zijn in de laatste uitverkoop. Volgens mij is het leuke nu wel weg.

Hier in het dorp is een 2e hands kledingzaak gekomen, laatst heb ik mijn kast eens opgeruimd en een flinke tas met kleding ingeleverd. De opbrengst was voor mijn niet zo heel erg groot. Maar ik vind dit toch wel leuk. Afgedragen kleding gooi ik gewoon weg en de rest gaat in zo'n kledingcontainer.

Over kledingverkoopsters, sommige zijn echt irritant. Als ik aan het winkelen ben wil ik gewoon een beetje relaxed kijken, niet de hele tijd: lukt het? zit je maat erbij? kijk!, dat blousje zit ook op de paspop, ik zal deze er voor je afhalen want dan kan je die passen. Soms voel ik me echt bijna gedwongen om iets te kopen voor ik de winkel verlaat :?
Maar ik las in een artikeltje iets moois om dan te zeggen; ik ben net begonnen met winkelen, dus ik wil nog even verder kijken wat er nog meer is. Heeft de verkoopster ook weinig meer te zeggen. :D
Dus, dat.

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 17 jan 2010 22:04

Ik liep gisteren bij The Sting en ik zag dat ze de nieuwe collectie weer hadden hange.. Dr hingen heel wat leuke dingen tussen... =D> Was ook nog uitverkoop, veel leuke dingen gezien voor weinig geld.. Niks meegenomen.. Ben best trots op me eigen.. 8)
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 18 jan 2010 12:05

Ik heb zaterdag met 'n vriendin gewinkeld in Bergen op Zoom. O.a. cadeautjes geshopt voor 'n gezamenlijke vriendin, maar ook kleding voor mij en m'n man voor de bruiloft van weer 'n andere vriendin. Had nooit gedacht dat ik nog 'ns voor hem zou gaan shoppen zonder dat hij erbij was, maar hij heeft geen tijd om te gaan winkelen nu, dus kreeg ik mandaat 8). Ik had al dat jurkje v/d Steps (eerder geplaatst hier) en zocht daar voor mezelf nog een zwarte bolero en een roze/paarse sjaal bij (geslaagd!) en dan voor m'n man een overhemd en stropdas. We hebben echt onwijs veel herenzaken van binnen gezien en 't was lastig dat het uitverkoop was: veel eruit en als je iets leuks zag was het niet de goeie maat... Uiteindelijk voor een overhemd geslaagd bij zijn lievelingswinkel (de Mexx), dus dat was al een pré 8), ongeveer deze kleur roze (edit: bij nader inzien toch iets donkerder, zie 'm niet direct er tussen staan), best heftig dus en dan een donkerpaarsige stropdas erbij, paste perfect bij m'n jurkje (hadden we nog even gecheckt bij de Steps, die naast de Mexx zat). M'n man moest wel even wennen aan die kleur, maar ja, dat is het risico als je zelf niet meegaat, maar uiteindelijk vond 'ie de combi toch wel erg mooi en met 'n pak eroverheen stoer genoeg. Gelukkig maar. Volgende x mag 'ie mooi weer zelf mee :)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 18 jan 2010 19:31

jans1 schreef:Ik liep gisteren bij The Sting en ik zag dat ze de nieuwe collectie weer hadden hange.. Dr hingen heel wat leuke dingen tussen... =D> Was ook nog uitverkoop, veel leuke dingen gezien voor weinig geld.. Niks meegenomen.. Ben best trots op me eigen.. 8)

Sting is fijn, had er laatst een nette broek (zo eentje met vouwen erin) gevonden die perfect past, daar was ik al een tijd naar op zoek!

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 20 jan 2010 16:55

Even bij de Outlet van College Style geweest.
Was daar 4 halen 1 betalen.
En ze hadden dr nog iets leuk ook!
2 shirten n truitje en zo'n wikkelvestje
Was nou echt eens leuk, meestal is t niet zo mijn ding.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 jan 2010 16:57

Ik heb gisteren nog een leuke vest/trui gekocht bij de Hema en een leuk vestje heel gaaf.

Een vraagje: Ik ben op zoek naar goeie wandelschoenen. Niet te duur maar wel goed.

linde
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor linde » 20 jan 2010 22:10

heb gisteren bij wim jaquet wandelschoenen gekocht voor 30 euro (uiteraard waren die met 50% korting, normaal 60 dus) (boven bij de schaatsspullen) "all hiking"
lopen prima.
PaSaP Hoogh!!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 21 jan 2010 12:13

@Evelien: Bij de ANWB-winkel?

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 22 jan 2010 09:37

Inderdaad... Daar heb ik ze ooit ook gehaald. Ze hebben nu opruiming in de Human Nature collectie, tot 70% korting. Dan heb je voor een euro of 40-50 hele goede wandelschoenen.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 22 jan 2010 12:57

Marnix schreef:Inderdaad... Daar heb ik ze ooit ook gehaald. Ze hebben nu opruiming in de Human Nature collectie, tot 70% korting. Dan heb je voor een euro of 40-50 hele goede wandelschoenen.

Ik heb ze ook bij de ANWB gehad.. had nog klantenkorting ook toen!!! :D En ze lopen heerlijK!!
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 22 jan 2010 19:11

Ik mag van mezelf een jaar geen kleding kopen.
Ik heb echt wel genoeg om aan te trekken, en m'n kast hangt heus wel belachelijk vol!
Als ik denk aan wat wij allemaal hebben en de arme mensen niet vind ik dati k me schamen moet.
Ben wel benieuwd hoe lang ik het vol houd, ik hoop heel lang. Scheelt bakken geld :wink:
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Terug naar “Archief”