Mijn vriend zoekt zelf zijn kleren uit, hij vindt het echt leuk om te winkelen! Soms kijk ik in de stad wel en vertel ik hem waar ik leuke dingen voor hem heb gezien. Ik heb nog nooit kledingstukken voor hem gekocht, maar ik weet wel goed wat zijn smaak is. Andersom ook denk ik. Ik vind het onwijs leuk dat mijn vriend van winkelen houdt, soms gaan we een dagje naar een onbekende stad en kunnen we ons daar goed vermaken!
In de kerstvakantie heb ik lekker gewinkeld, in Arnhem maar ook in Haarlem. Heb een grijze wollen rokje aangeschaft bij Vanillia en een zwart blousje bij Tommy Hilfigher. Bij Geddes&Gillmore 2 broeken; een beige en een spijkerbroek. Bij Steppin'Out een lichte broek en een overslag blousje in het donkerblauw met witte stippen. Allemaal voor de halve prijs

Zelf vind ik dat ik goed geslaagd ben, maar nu kom ik even een tijd niet meer bij de winkels.
De vraag is ook of er op het moment nog leuke dingen zijn in de laatste uitverkoop. Volgens mij is het leuke nu wel weg.
Hier in het dorp is een 2e hands kledingzaak gekomen, laatst heb ik mijn kast eens opgeruimd en een flinke tas met kleding ingeleverd. De opbrengst was voor mijn niet zo heel erg groot. Maar ik vind dit toch wel leuk. Afgedragen kleding gooi ik gewoon weg en de rest gaat in zo'n kledingcontainer.
Over kledingverkoopsters, sommige zijn echt irritant. Als ik aan het winkelen ben wil ik gewoon een beetje relaxed kijken, niet de hele tijd: lukt het? zit je maat erbij? kijk!, dat blousje zit ook op de paspop, ik zal deze er voor je afhalen want dan kan je die passen. Soms voel ik me echt bijna gedwongen om iets te kopen voor ik de winkel verlaat
Maar ik las in een artikeltje iets moois om dan te zeggen; ik ben net begonnen met winkelen, dus ik wil nog even verder kijken wat er nog meer is. Heeft de verkoopster ook weinig meer te zeggen.

Dus, dat.