Moderator: Moderafo's
meissie88 schreef:Vanmorgen bij de huisarts geweest, omdat ik al ene poosje loop te rommelen met m'n darmen...Hij dacht eerst aan spastische dikke darm, of 1 ofandere allergie, maar omdat de klachten over het algemeen na het ontbijt ontstaan, zou het dat niet kunnen zijn.
Hij had geen idee wat het had kunnen zijn...Dus heeft me gelijk doorgestuurd naar de internist...Krijg binnen 3 dagen bericht wanneer ik bij de internist terecht kan...Ben erg benieuwd wat 't is...
meissie88 schreef:Naja, het is even een korte samenvatting...Het hele vehraal is ook zo langMaar gezien mijn klachten, en dat die gelijk ná het ontbijt ontstaan, en de rest van de dag vrijwel niet voorkomen, vandaar
*Annette* schreef:Je bent wel snel doorverwezen Meissie88. Hopelijk kun je snel terecht en krijg je duidelijk!
.
Daatje123 schreef:Dat klopt. Maar ik eet heel af en toe witbrood en verder altijd brood met veel vezels. Het is alleen de laatste tijd dat er erger wordt. Nu eet ik vaker witbrood of krentenbollen als lunch.
Maar het is inderdaad lastig. Weet ook niet goed of ik hiermee naar de dokter moet of niet.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten