Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:Bedankt voor de felicitaties! In eerste instantie wilden we ook nog langer wachten, maar op een gegeven moment overviel ons beiden een gevoel dat we nu toch al allebei verlangden naar nog een kindje! En we zijn God dankbaar dat we zo snel al zwanger mochten worden en dat alles tot nu toe goed mag gaan!
nog even een leuk stukje gekopieerd van mn blog:Daar zit je dan... vrijdagavond 4 december aan tafel bij je schoonmoeder! We zaten lekker soep met tosti's te eten. Ineens staat Milan op en loopt naar me toe. Vanuit het niets vraagt hij ineens aan mij: Mama, heb jij een baby in de buik?(h)
Even wist ik niet wat ik moest zeggen.. Want het was inderdaad zo, maar ja niemand mocht het nog weten. We hadden 2 dagen daarvoor een positieve test in handen.(y)
Dus ik zei tegen Milan dat het niet zo was (later hebben we gezegd dat we nee zeiden, omdat oma het nog niet mocht weten:wink:) en hij at weer rustig verder... We vonden het erg grappig dat Milan het toen al weer doorhad.. Toen ik zwanger was van Matteo, vertelde hij ons al dat ik zwanger was voordat ik een test gedaan had.![]()
Tuinfluiter schreef:Funlover: wat spannend zeg voor je vriendin en haar man!
Hoop dat het allemaal goed mag komen!
Meissie: Wat heftig allemaal zeg![]()
Heel veel sterkte in alles
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten