Leuk Jannoek, ik ben heel benieuwd naar foto's

Gister en eergister heeft mijn man de vloer gelegd. Toen de planken nog gewoon opgestapeld lagen keek iedereen heel verbaasd dat die planken nou weer in ons huis deden. Toen ik vertelde dat het de vloer zou worden, keken ze nog raarder. Maar nu het er in ligt kijken ze nog vreemder, want het is gewoon zo ontzettend mooi geworden. Gelukkig maar, want ik met mijn grote klep heb iedereen verteld hoe stoer het zou worden, en hoe oud ze wel niet zijn, gelukkig is het ook echt goedgekomen. Vanmiddag schuren en vanavond in de olie, dan is ie af. Het is echt een oude houten vloer nu, met oneffenheden en kieren tussen de planken, ik ben er dolblij mee

Helaas is de CV man nog niet klaar

Die doet er wel erg lang over, maar de verwarmingen doen het dus nog steeds niet. Als hij het morgen wel af krijgt gaan we morgen echt 'over', maar zo niet dan moeten we nog even denken wat we doen. Of een andere installateur bellen, of nog 2 nachtjes wachten, maar daar heb ik echt weinig zin in, want we zitten allebei nu echt aan onze tax, de brandstof is echt op nu, dus we willen er gewoon graag in. Maargoed, we wachten morgen maar af

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...