](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Moderator: Moderafo's
Funlover schreef:Ff doorbijten Merisja.
Iedereen komt op zo'n twijfel moment.
Als je klaar bent heb je ook wat en weet je waar je het voor gedaan hebt.
Onderwijs is elke dag weer genieten....
Merisja schreef:We gaan d'r voor!Maar af en toe zit ik gewoon even in een dippie
![]()
By the way: mocht iemand nog een leuke vacature weten op een basisschool voor maximaal twee dagen per week dan hou ik me aanbevolen!Lijkt me geweldig om alvast een beetje aan de slag te kunnen; daar geef ik m'n tot nu toe echt leuke baan bij het kdv graag voor op!
LeChat schreef:In welke omgeving, Merisja?
jamillah schreef:Merisja schreef:We gaan d'r voor!Maar af en toe zit ik gewoon even in een dippie
![]()
By the way: mocht iemand nog een leuke vacature weten op een basisschool voor maximaal twee dagen per week dan hou ik me aanbevolen!Lijkt me geweldig om alvast een beetje aan de slag te kunnen; daar geef ik m'n tot nu toe echt leuke baan bij het kdv graag voor op!
Hier op school (Bleskensgraaf) zijn er wat zwanger...![]()
Ik ben nu drie ochtenden aan het werk als onderwijsassistent. September beginnen met de pabo!
pannenkoek schreef:LeChat schreef:In welke omgeving, Merisja?
Ja goeie vraag.
Zeeland of Groningen?
jamillah schreef:Merisja schreef:We gaan d'r voor!Maar af en toe zit ik gewoon even in een dippie
![]()
Hier op school (Bleskensgraaf) zijn er wat zwanger...![]()
Ik ben nu drie ochtenden aan het werk als onderwijsassistent. September beginnen met de pabo!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten