Moderator: Moderafo's
ajl schreef:De eerste weken mag er inderdaad niet meer dan 6 uur tussen de voedingen zitten. Hugo huilde de eerste weken overdag en s'avonds zoveel dat hij echt uitgeput in slaap viel van 23.00 uur tot 5.00/6.00 uur. Na 5/6 weken sliep hij helemaal door. Dus ik heb eigenlijk nog niet zoveel recht van spreken. Ik ben benieuwd wat de volgende spruit gaat brengen.
jeepeecee schreef:zou willen dat er zo lang tussen zatnu is het hoog uit 4 uur, maar ja ze is dan ook nog maar 3 weken
Bumba schreef:Och jee, Pol, wat een narigheid! Sterkte met het verplicht houden van rust. Zelf ben ik daar ook niet goed in. Zat na de bevalling ook meteen al beneden in plaats van in bed.
Ik ben ook al een hele tijd verkouden en als ik dat bij de nacontrole nog ben, ga ik er toch iets voor vragen, want het is wel erg lastig.
pol schreef: Vitaminepreparaten raadde ze af als geldklopperij.
....
Jo'tje schreef:ajl schreef:De eerste weken mag er inderdaad niet meer dan 6 uur tussen de voedingen zitten. Hugo huilde de eerste weken overdag en s'avonds zoveel dat hij echt uitgeput in slaap viel van 23.00 uur tot 5.00/6.00 uur. Na 5/6 weken sliep hij helemaal door. Dus ik heb eigenlijk nog niet zoveel recht van spreken. Ik ben benieuwd wat de volgende spruit gaat brengen.
Zeg, schiet jij es op
Acire schreef:AJL, ga baren! Ik kijk wel 100x per dag dit topic
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten