Zwanger deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annet*
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 7

Berichtdoor *Annet* » 09 jan 2010 17:03

Dat is niet alleen van tegenwoordig hoor. Mijn moeder werd ook raar aangekeken dat ze van de 3e zwanger was en de 4e helemaal!

En ze hebben gelijk, het is ook haske druk! Niet allemaal zo lyrisch doen of het allemaal zo geweldig is. Het is niet alleen knuffelen en spelen maar ook veel huishoudelijk werk of je een poets bent of niet. Opvoeden is ook niet zo makkelijk, zeker als ze wat ouder worden.
ja, dat is mijn mening dan he.....

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 09 jan 2010 19:19

En dan vind ik vier nog niet eens een groot gezin...

Annet, ik geef je nu al gelijk dat t niet altijd makkelijk is... Onze dame is nog maar 7 weken en ze is de enige tot nu toe.
Ik ben niet iemand om op een roze wolk te zitten, maar die is er hier ook echt. Het is echt een meid met pit, pffff.
We hebben een periode achter de rug met slecht slapen en veel huilen, t gaat nu gelukkig veel beter!
En dan roep ik nog steeds ik er wel vier wil :mrgreen: ](*,)
Maar wel mijn schatje hoor :D
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 09 jan 2010 20:02

parkiet: ik ken ook geen roze wolk. Vraag mij wel eens af of er mensen zijn die echt de roze wolk kennen!

Heerlijk dat je toch kan genieten! ondanks de zware periode met slapen en huilen!

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 09 jan 2010 20:27

paprikameisje2 schreef:parkiet: ik ken ook geen roze wolk. Vraag mij wel eens af of er mensen zijn die echt de roze wolk kennen!

Uhmm goeie vraag...
Het negatieve als er net een kleine is hoor je alleen neit zo vaak. Heb een iemand op kraamvisite gehad die dat bewust vertelde dat zij dat heel moeilijk had gevonden, ze vond het soms zo zwaar, maar kon daar weinig over kwijt. Ik ben er overigens wel gewoon eerlijk over ondertussen dat het af en toe zwaar en moeilijk is, dat ze een pittige meid is.
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 09 jan 2010 20:34

Idd hier ook geen roze wolk nouja eigenlijk blauwe :mrgreen:
Dat kun je idd bij maar weinig mensen kwijt je hoort meestal alleen de positieve/leuke dingen.
Ondanks alles is het toch n groot wonder ! :D

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 09 jan 2010 20:54

Ik ben ook eerlijk dat ik het best wel zwaar vind om van voeding naar voeding te slapen! Dat hakt er behoorlijk in, waardoor je de dag er na weinig energie hebt! Dat is voor onze dochter dan weer niet zo leuk, want met haar wil je ook leuke dingen doen!

Maar boven alles genieten wij echt van ons mannetje en dat maakt die gebroken nachten voor een groot deel goed!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 09 jan 2010 21:12

In de kraamtijd van de derde zweefde ik echt op een roze wolk. (vandaar zo snel een vierde) De andere keren heb ik het niet zo gemerkt eigenlijk.

Zonnetje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Zonnetje » 09 jan 2010 21:21

Ik moet zeggen dat het bij de eerste bij ons ook niet vanzelf ging.
Alleen al dat je je ritme helemaal moet aanpassen op zo'n kleintje, je kunt niet zomaar even de deur uitlopen om even boodschappen te gaan doen.
Onze oudste huilde in het begin ook heel veel, dat we toen wel eens tegen elkaar zeiden, van is dit het nu...

Bij onze tweede dochter ging het een stuk makkelijker, je zit dan ook meer in het ritme. Tenopzichte van onze oudste voel ik me daar wel eens schuldig om, dat ik toen zij klein was er minder van heb kunnen genieten.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 09 jan 2010 21:48

Toen de oudste is geboren had ze de derde dag een huildag en bij mij zat het ook niet lekker. Laat nu net een tante van manlief komen. Die hebben ong. 9 kinderen. Ze zei: de eerste, dat vond ik zo moeilijk, huilen, enz enz. Maar je ziet het er zijn er nog heel veel geboren en het gaat ook! Dat vond ik zo eerlijk en trok mezelf er helemaal aan op.
Harm doet het trouwens best, nu huiluur, maar hij slaapt al wel eens van half 11 's avonds tot half 10 's ochtends!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 09 jan 2010 22:00

sorry voor mijn bemoeizucht. Het is heerlijk voor jouw dat ie zo lang slaapt maar het kan ook zijn dat zijn bloedsuikerspiegel dan te laag wordt en dat hij daarom zo diep slaapt. (volgens de deskundige in mijn tijd)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 jan 2010 22:12

Mijn nichtje is gelukkig weer thuis ze is geheel onderzocht en er blijkt tot zover niks aan de hand te zijn.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 09 jan 2010 22:15

*Annet* schreef:sorry voor mijn bemoeizucht. Het is heerlijk voor jouw dat ie zo lang slaapt maar het kan ook zijn dat zijn bloedsuikerspiegel dan te laag wordt en dat hij daarom zo diep slaapt. (volgens de deskundige in mijn tijd)

Zou kunnen, maar als hij wakker wordt is hij heel vrolijk dus veel last zal hij er niet van hebben. Annemiek onze oudste had ook dat ritme en de middelste moest 's nachts om de 3 uur en daar zakte mijn bloedsuiker van :shock:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 09 jan 2010 23:37

liefie schreef:Mijn nichtje is gelukkig weer thuis ze is geheel onderzocht en er blijkt tot zover niks aan de hand te zijn.

Fijn!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 10 jan 2010 07:24

LeChat schreef:
liefie schreef:Mijn nichtje is gelukkig weer thuis ze is geheel onderzocht en er blijkt tot zover niks aan de hand te zijn.

Fijn!
Afbeelding

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 10 jan 2010 13:43

Ik mag er met voeden 's-nachts niet langer tussen laten zitten dan 6 uur!

Terug naar “Archief”