Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor MissF » 05 jan 2010 15:12

Geen idee :D maar ik vind het erg ongeemancipeerd staan ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 06 jan 2010 12:25

Dat denken ze wel vaak. Ik ga soms met mn man mee en dan vragen ze aan mij of ik het leuk vind. Het gaat er toch om of hij het leuk vind?

Ik heb al in geen tijden nieuwe kleding gekocht en sta er inmiddels wel een beetje om te springen. Heb echt zo'n zin om eens uitgebreid te gaan shoppen en een compleet nieuwe garderobe aan te schaffen. :wink:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 06 jan 2010 12:48

ajl schreef:Dat denken ze wel vaak. Ik ga soms met mn man mee en dan vragen ze aan mij of ik het leuk vind. Het gaat er toch om of hij het leuk vind?

Als mijn man en ik samen kleding voor hem gaan shoppen, houd ik me op de achtergrond als er een verkoper bij is, dan richten ze zich vanzelf wel tot de man zelf hoor, en zo hoort het inderdaad ook.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Lidia
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Lidia » 06 jan 2010 12:57

Ik zou graag wat nieuwe kleding willen kopen, maar dan eerst wat afvallen. Of zou dat teveel gevraagd zijn :-k ?

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 06 jan 2010 14:14

MissF schreef:Ik kreeg echt het gevoel dat die verkoopster dacht dat hij zelf geen mening mag hebben ofzo ;)
ja dan gaan ze idd naar de vrouw en vragen wat ze er van vinden... hmmm..... ik zeg dan altijd: "Hij moet er in lopen en zich er in lekker voelen, ik niet!" Ze gaan er altijd van uit dat de man weinig smaak heeft of nooit mee gaat winkelen met kleding :lol:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 jan 2010 14:18

ik heb ook wat broeken besteld via internet.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 jan 2010 15:32

Ik hoef sowieso geen verkoopster erbij, ik heb echt wel mijn eigen mening over mijn eigen kleding, en zoek het zelf wel bij elkaar. Als ik meega met mijn man, dan zoekt hij gewoon broeken uit die hij leuk vindt, en als hij in de paskamer staat te passen, zoek ik de rest van de dingen die hij leuk vindt in zijn maat op, en breng het hem (en oke, ik zoek dan soms zelf ook wel wat uit wat ik erg leuk voor hem vind, en vraag hem dan op mijn allerliefst of hij dat niet even wil passen ;) )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 06 jan 2010 15:53

Ik heb het nog nooit meegemaakt dat mensen van een kledingwinkel aan mij vragen gaan stellen over de kleding van mijn man. Dat lijkt me wel raar hoor... Ik zie ook weleens hele leuke kleren voor hem, maar hij heeft best wel een andere smaak dan ik.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 06 jan 2010 16:00

Wij zoeken ook het liefst kleding uit zonder verkoper m/v erbij, hoor, maar als je bijvoorbeeld een kostuum zoekt, ligt dat anders. In zo'n zaak komen ze echt wel naar je toe.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 06 jan 2010 16:02

Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat verkoopsters aan mij vragen stellen over de kleding die mijn man past. Dat kan hij gelukkig ook zelf heel goed zeggen :wink: . Wel pluk ik vaak her en der wat dingen uit de rekken en vraag dan: wat vind je daarvan? Hij vind het moeilijk om te zoeken. Omdat er zoveel hangt is hij het overzicht snel kwijt. Maar als hij 1 kledingstuk ziet kan hij wel zien wat het is en wat hij er van vind. Rijenen naarst elkaar wordt hij dol van. Geen probleem, op deze manier gaat het ook prima!

Soms neem ik ook iets voor hem mee wat ik zie en leuk vind, soms zeg ik: heb dit en dat gezien en dan geeft hij aan of het wel of niet iets lijkt. En soms zegt hij: ik zou nog best zo'n trui willen zusenzo en daar ga ik dan naar zoeken. Scheelt hem frustratie in het zoeken, mij omdat winkelen met hem echt heeeeel lang duurt terwijl ik al heb gezien dat alles wat er hangt niets voor hem is. We hebben wel ongeveer dezelfde smaak.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 06 jan 2010 17:48

Mijn man heeft een gruwelijke hekel aan kleding kopen. Dus als hij iets nodig heeft (de eerstkomende drie jaar niet denk ik, als ik zijn overvolle kast zie... 8) ) neem ik het voor hem mee, of gaan we even snel samen. We hebben wel ongeveer dezelfde smaak, alleen vindt mijn man minder dingen mooi dan ik, ik heb een bredere smaak. Maar goed, we komen er altijd zonder problemen uit.
Afbeelding

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 06 jan 2010 20:00

Wij gaan of samen of hij alleen. Mijn man heeft een andere smaak dan ik. Ik hoef meestal niet iets voor hem mee te nemen, want dat gaat vaak terug. Andersom trouwens ook bedenk ik me net. Hij heeft weleens een shawl en een tas voor me gekocht heel lief, maar ik vond ze echt niet zo mooi :wink: .

Ik shop wel voor mijn andere mannetjes en dat is ook leuk!
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

pslob
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor pslob » 06 jan 2010 21:43

Mocht je nog leuke kleding zoeken voor een leuk prijsje, op vrijdag 8 en zaterdag 9 januari 2010 is er een kleding-outlet in Urk. Misschien is dat wat? http://www.outletkledingbeurs.nl/.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 07 jan 2010 10:54

ben gisteren in zwolle nog leuk geslaagd.
heb deze laarzen gekocht:
http://www.dolcis.nl/Shop/Product.aspx? ... id=297340#
en een zwarte wollen jas bij the sting. deze jas had ik aan het begin van het seizoen ook al gezien, maar nu was hij voor de helft van de prijs =D>
is altijd leuk boodschappen doen in de uitverkoop..
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 07 jan 2010 11:02

Leuke sluiting aan die laarzen, vpk, zo met dat 'oog'! En dat was een mooie meevaller met die jas.

Terug naar “Archief”