@ Laura: kan hij veilig spelen zonder dat jij er bent? Ik merk dat Anna Sofie soms 2 uur in de box kan spelen. Maar als ik in de kamer bezig ben achter de computer of aan het leren dan wil ze er veel sneller uit en bij mij zijn. Maar ga ik aan het schoonmaken of zo dan wil ze weer langer spelen. Ik zet haar 's morgens in de box en ga dan boven aan de gang. (hoor haar dan wel hoor) Maar misschien een idee om Michael binnen een beschermde plek te laten spelen en dan zelf uit het blikveld te gaan en dat steeds iets langer. Dan leert hij misschien ook langer spelen. Misschien kun je dan hetzelfde proberen binnen zijn blikveld maar zodat hij niet bij jou kan komen. En misschien gaat hij huilen, maar dat mag best een minuut of 5 a 10. Vaak gaan ze daarna wel spelen.... (klinkt alsof ik het weet, maar dat is niet zo hoor. Maar misschien wel het proberen waard)
@ MissF: Het is genieten met een kleintje in de sneeuw. De eerste keer was ze 3 maand. Mijn man en ik bleven om de beurt 's morgens thuis. Tussen de middag gingen we dan met haar naar de piste. Daar gingen we eten. En de gene (vaak een ander uit de familie) die met haar weer naar de kamer ging, ging vaak een eindje wandelen of boodschappen doen.
Dit jaar gaan we weer (nog 7 weekjes slapen;-) en het lijkt me super dat ze dan lekker mee kan op de slee, even de piste op enz..