Moderators: johannes1, Moderafo's
TheKeimpe schreef:Flex-doors? Kamikazedeuren heten die toch?
meissie88 schreef:Ik heb vanmorgen winterbanden onder m'n auto gekregen..Vreselijk zeg! Qua rijden zal 't vast fijner zijn, maar m'n sportvelgen stonden toch tig x mooier
JeeWee schreef:meissie88 schreef:Ik heb vanmorgen winterbanden onder m'n auto gekregen..Vreselijk zeg! Qua rijden zal 't vast fijner zijn, maar m'n sportvelgen stonden toch tig x mooier
Vreemd: bij mij wisselen ze de banden alleen, dus niet de velgen. Ik houd mijn eigen velgen dus.
De Meriva deuren zijn extra beveiligd, zo las ik in een artikel. Hoe precies stond er niet bij.TheKeimpe schreef:@Rolf:
Juist omdat ze naar achteren opengaan, worden ze zo genoemd. Als een kind tijdens het rijden zo'n deur zou openen, dan ligt die meteen van de auto af, een gewone deur wordt door de luchtdruk dichtgeduwd.
meissie88 schreef:JeeWee schreef:meissie88 schreef:Ik heb vanmorgen winterbanden onder m'n auto gekregen..Vreselijk zeg! Qua rijden zal 't vast fijner zijn, maar m'n sportvelgen stonden toch tig x mooier
Vreemd: bij mij wisselen ze de banden alleen, dus niet de velgen. Ik houd mijn eigen velgen dus.
Ik kon kiezen, óf stalen velgen met winterbanden, en m'n zomerbanden om m'n sportvelgen houden..óf elk half jaar de banden van m'n sportvelgen af te halen en de anderen er weer op laten zetten. Kost ook elk half jaar weer zoveel geld....Dus ik heb voor stalen velgen gekozen...Dat leek mij goedkoper...
Nu kan m'n vader of m'n vriend een keer in het half jaar de wielen wisselen en verder is er niks aan de hand (ja lelijke stalen velgen, maar de sportieve wieldoppen zijn al in bestelling)
Update Toyota Yaris.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast