Bij een jurkje kan heel goed een lekker grote en drukke ketting, maar ik hou zelf ook wel van goud bij zwart (of zilver). Ik draag zelf zelden zilver, maar wel goud. Ik heb 2 paar oorbellen en een gouden kettinkje, en dat staat vaak heel sjiek bij een 'simpel' jurkje. Maarja, dan moet je wel eerst je vriend lief aankijken

Soms hebben ze bij kledingzaken ook leuke kettingen. Of de Hema ofzo?
Ik heb vandaag zowaar kleding voor mijn man meegenomen. Hij is zo ontzettend druk, en ik vind de kleren van Shoeby zo onwijs leuk en lekker goedkoop nu, dat ik zelf maar even binnengelopen ben (oke, eerlijk is eerlijk: ik ging kijken voor mezelf heel stiekem). Nu heb ik een erg leuke blouse, en een vest en shirt meegenomen. Ben benieuwd, hij heeft toch echt zijn eigen smaak nogal, dus ik hoop dat hij het wat vindt. Voordeel van die winkel is wel dat het dichtbij is, en dat je altijd je geld terugkrijgt, of het nou in de uitverkoop is of niet. Het kan dus altijd terug

Maar ik blijf het niks vinden, dat geshop voor je man. Ik kreeg echt het gevoel dat die verkoopster dacht dat hij zelf geen mening mag hebben ofzo

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...