25 jaar getrouwd, en dan een feest...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Re: 25 jaar getrouwd, en dan een feest...

Berichtdoor liefie » 28 dec 2009 20:55

Mijn ouders hebben het uitgebreid gevierd omdat het een heel groot wonder is dat ze dit samen mochten beleven (dat is het voor iedereen natuurlijk) maar komt door de 2 herseninfarcten van mijn pa toen hij nog maar 38 jaar was.
Op de dag zelf zijn we met het gezin uit eten geweest een week later hebben we op een hele mooie locatie gefeest met familie,vrienden en er ook heerlijk gedinerd met zijn allen. Daar hebben de kinderen een lied gemaakt en een geldbedrag overhandigt waar ze samen van op vakantie mochten. De broers en zussen van mijn vader hebben een super mooi maar emotioneel gedicht gemaakt.
En in de afgelopen mei vakantie zijn we als gezin op kosten van mijn ouders een week op vakantie geweest.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 29 dec 2009 11:24

Wij zijn een weekendje weggeweest met ons gezin. Mijn broer en schoonzus konden helaas niet mee, maar mijn broer is de zaterdag samen met mijn nichtje langs geweest. Maandagavond zijn we als afsluiting met z'n alle pannenkoeken wezen weten, met broer en schoonzus. Later in de week hebben we met heel de familie gegeten en daarna dia's gekeken met Rien Mouw met in de pauze koffie met gebak. Mijn ooms en tantes zijn allemaal al wat ouder en vonden de dia's echt superleuk!

Onder het eten hebben mijn broertje en ik een stukje gedaan waarin we heel de familie lieten meedoen. Dit viel bij mijn ouders erg in smaak.

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 29 dec 2009 12:56

Toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren zijn we met het hele gezin "luxe" een week op vakantie geweest...
Voor de rest hebben we voor de familie, vrienden en kennissen een bbq gehouden in de loods van mijn zwager.. Alles zelf klaargemaakt..
Sjoeltafel neergezet, badminton en voetbal erbij.. En iedereen was zoet! En het was geweldig gezellig :D
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 29 dec 2009 18:42

Toen mijn ouders 25 jar getrouwd waren zijn we een week met het gezin en aanhang op vakantie gweest. Het voordeel is dat de kinderen die op school zitten daar vaak vrij voor kijgen en je dus buiten het vakantieseizoen op vakantie kan :)
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 29 dec 2009 19:37

nou dat was in ons geval niet zo. Misschien is dat per school verschillend?

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 29 dec 2009 19:40

Officieel mogen ze volgens mij alleen de dag zelf vrij en een ochtend om uit te slapen.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 29 dec 2009 23:17

Wij mochten iig wel een week vrij, omdat het een 25-jarig jubileum was. Mn broer en ik zaten toen dacht ik allebei op het voortgezet onderwijs, wel hebben we het apart aangevraagd. Ik herinner me dat we toen een week voor de herfstvakantie zijn geweest, dus wij hadden lekker 2 weken vakantie 8)
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 dec 2009 09:15

Wij kregen alleen vrij op de dag dat m'n ouders die dag hun 25 jarig huwelijksfeest vierden. Maar verder kregen we geen vrij van school (voortgezet en basisschool).

Terug naar “Archief”