Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

meisje20
Luitenant
Luitenant

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor meisje20 » 28 dec 2009 10:25

ik was ziek, en had helemaal nergens trek in.. en ben dus ook geen kilo's aangekomen
Laatst gewijzigd door meisje20 op 28 dec 2009 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gods geduld is groot maar niet oneindig

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 28 dec 2009 11:08

Funlover schreef:Gezellig met z'n allen!
Ik heb gister al groots bezuinigd.
Was wel weer ff raar om met zo'n gerammel te leven.
Ik ga nog wel even wat oliebollen eten (wel met mate)
en ga volgende week echt sporten.

Hoe gaan jullie het verder aanpakken?!

Met WW. En weer meer bewegen.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 28 dec 2009 13:05

Funlover schreef:Hoe gaan jullie het verder aanpakken?!
m'n man wil met z'n 2en sporten, ik vind Zumba ook wel wat hebben, dat kan ik dan met een vriendin/collega doen.
Verder SB-en denk ik.. heb het boek nog liggen. Ging prima tot de feestdagen kwamen :?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 28 dec 2009 13:07

jammer dat we niet kunnen ruilen, mijn man krijgt de kilo`s er niet aan die kan eten wat hij wil..

en ik ben ook onverklaarbaar 3 kilo kwijt, en heb er niets bijzonders voor gedaan. dus nu mijn riem maar nog een gaatje strakker doen :(

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 dec 2009 15:14

ik weet niet wat er met mij aan de hand is (m'n lichaam dan). Maar s'ochtends kan ik met moeite 1 boterham naar binnen krijgen. De rest van de dag eet ik ook gewoon (tussen de middag 1,5 boterham, meer kan ik gewoon niet naar binnen krijgen), maar s'middags zo rond een uurtje of 3/4 wordt ik echt misselijk en dan moet ik echt iets van zoetigheid (chocola of zoiets) eten anders blijft de misselijkheid. Maar aankomen en afvallen zit er niet echt bij.

Waar kan zoiets aan liggen? vooral die misselijkheid (eigenlijk is dit al weken aan de gang). Want s'avonds ben ik ook misselijk. Eet wel gewoon m'n warme prak op.

k wil heel graag afvallen (heeft verder niks met de feestdagen te maken, want ik heb alleen gisteravond gecourmet) maar ik kan gewoon weinig naar binnen krijgen en ik ben misselijk.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 28 dec 2009 15:21

Iedereen succes met afvallen! Lijkt me heel moeilijk in deze tijd met allerlei lekkere dingen.

Evelien schreef:ik weet niet wat er met mij aan de hand is (m'n lichaam dan). Maar s'ochtends kan ik met moeite 1 boterham naar binnen krijgen. De rest van de dag eet ik ook gewoon (tussen de middag 1,5 boterham, meer kan ik gewoon niet naar binnen krijgen), maar s'middags zo rond een uurtje of 3/4 wordt ik echt misselijk en dan moet ik echt iets van zoetigheid (chocola of zoiets) eten anders blijft de misselijkheid. Maar aankomen en afvallen zit er niet echt bij.

Waar kan zoiets aan liggen? vooral die misselijkheid (eigenlijk is dit al weken aan de gang). Want s'avonds ben ik ook misselijk. Eet wel gewoon m'n warme prak op.

k wil heel graag afvallen (heeft verder niks met de feestdagen te maken, want ik heb alleen gisteravond gecourmet) maar ik kan gewoon weinig naar binnen krijgen en ik ben misselijk.

Zwanger? :wink:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 dec 2009 15:27

nee, zwanger kan niet. :wink:

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 28 dec 2009 15:34

okee zwangerschap is uitgesloten, ik zou dan denken aan

hoe is je ontlastingpatroon, ben je al een poosje niet geweest, dan zitten je darmen misschien vol..
heb je ook last van pijn rond je maagstreek? misschien te vet gegeten, en protesteert je maag tegen het voedsel omdat het tot rust moet komen

probeer op vaste tijden te eten, en kies voor een licht ontbijt, iets van yoghurt met museli, in plaats van een boterham, dan om 11 uur een cracker, tussen de middag 1 boterham met iets van vla evt.. en dan om 3 uur ontbijtkoek,

wie weet....succes

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 dec 2009 15:55

Sinds ik die AB kuur heb gehad is die misselijkheid dus wel gebleven, misschien ligt het aan de AB kuur? Daar zat ik aan te denken, maar heeft dat zo'n lange na sleep? (ik weet wel dat die kuur na twee weken pas echt uit je lichaam is).

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 28 dec 2009 16:38

wanneer heb je die ab kuur voor het laatst geslikt?
het kan idd even duur voordat het lichaam het helemaal kwijt is, mijn advies is goed drinken en dan vooral water. geef je lichaam rust en de tijd om te herstellen die ab kuur had je ook niet voor niets...

net als dat je lichaam moet wennen aan de AB kuur, is het bij sommige mensen zo dat ze ook weer moeten wennen aan het niet meer innemen van die stof...

Gretchen

Berichtdoor Gretchen » 28 dec 2009 16:52

NdW schreef:
Funlover schreef:Zooo alle kerstkilo's er bij iedereen weer aan?
Ik ga in het nieuwe jaar lekker sporten en weer even goed opletten.....!
Kunnen wel weer wat kilootjes af.
Wie doet ermee? :)

Ik ga proberen mee te doen! 5 kilo eraf. Als ik nu gewoon m'n best doe, kan ik er in januari/half februari al weer klaar mee zijn! Maar ja... :? Waarschijnlijk Sonja Bakker en fitnessen...

Succes allemaal! Je bent niet de enige! :wink:

Jensje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Jensje » 28 dec 2009 20:28

Heb nog niet echt een idee hoe ik 't aan ga pakken, waarschijnlijk SB, heb 't boek iig al in huis :mrgreen:
En int nieuwe jaar naar de sportschool, kreeg laatst hier in de stad al aanbieding voor gratis kennismaking met de sportschool,
misschien toch maar heen gaan dan...
Achter elke traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinneringen...

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 29 dec 2009 09:46

Wij gaan weer fanatieker hardlopen.
Sinds de regen- en koumaanden is dat behoorlijk afgezwakt.
Maar even investeren in een fatsoenlijk shirt en dan moet het wel weer kunnen.
Ik weiger gewoon om weer naar de sportschool te gaan buiten kantoortijden.
Dat is zo druk en muf, en dan zit ik weer binnen en dat zit ik de hele dag al.
Dan maar af en toe koud: ik wil lekker buiten sporten. Of zwemmen. Maarja, dat kan maar 1 avond in de week in Ede zag ik :(
pobody's nerfect

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 29 dec 2009 18:22

Ik ben ook van plan om te gaan hard lopen.. Alleen jammer dat je niet in 1x heel lang kan/moet/mag als je voor het eerst begint.. Dan heb ik net het gevoel dat ik niks uitgespookt heb...
Voor de rest weer lekker elke week squashen of zwemmen... 8)
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 29 dec 2009 21:11

Download Couch to 5K of iets dergelijks. Echt, dat heeft mij geweldig geholpen en in 9 weken (of iets langer, ligt aan je frequentie) ren je al 30 minuten door!
pobody's nerfect

Terug naar “Archief”