Refowebkids deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 9

Berichtdoor paprikameisje2 » 21 dec 2009 20:49

marnix, volgens mij ishet subsidiepotje al leeg!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 21 dec 2009 21:05

In onze gemeente niet. Die willen ze wel zo snel mogelijk leeg hebben. Wij waren van plan het dak over een paar jaar te vervangen en opnieuw te isoleren, maar doen het nu waarschijnlijk toch eerder, nu we nog erg grote kans op best veel subsidie hebben.

In ons tijdelijke stulpje was het van de week 17,5 graden, overdag. Ik had alledrie de verwarmingen hoog aan (25 graden), maar het bleef zo koud. Dat vind ik echt niks. Toen heeft mijn man bij zijn ouders een elektrisch kacheltje gehaald, en nu halen we, als dat ding aanstaan, de 19,5. Dat is al stukken beter :D
In ons nieuwe huis staat het ook vol kachels, om het stucen sneller te laten drogen, en halen we nu de 10 graden. Voelt ook al behaaglijk aan, als je van buiten komt :)

Jurian is vandaag lekker binnen geweest, de hele dag. Volgens mij vond hij dat toch fijner dan buiten. Hij was de afgelopen dagen ook helemaal niet lekker, zo sneu. Maar vandaag is hij weer helemaal de oude. Ik vermoed toch weer zo'n sprongetje waar ik niet in geloofde ;) Hij kletst opeens meer, lijkt wel weer gegroeid (al zal dat wel onzin zijn), staat steeds vaker los, loopt beter aan onze hand en lacht bijna continu. En hij is er wel flink knuffeliger op geworden, jippie :D :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 dec 2009 00:19

Die subsidie regeling van dubbelglas? haha dat is gewoon een grap man. Het is een heel gedoe om het geld terug te krijgen (is echt een 10 jaren plan).. Je kunt het beter niet doen want het kost je alleen maar meer tijd en geld.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 dec 2009 07:36

Dat ligt dan gewoon aan je gemeente hoor. Hier is het heel simpel. Het is ook niet alleen voor dubbel glas, ook voor dak en muur isolatie. Omdat het potje hier snel leeg moet, is het nu heel makkelijk. Maar er zijn gemeentes waar het heel moeilijk is.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 22 dec 2009 13:53

wat een prachtige foto's van al die sneeuwkindjes! erg leuk
ik wilde emmabeth gisteren ook meenemen op de slee. heb er 1 met zo'n rekje, maar ze kan nog niet heel goed zelfstandig zitten. ik dacht, ik knoop haar wel vast met een sjaal. Had ik haar in het skipakje van m'n zusje gehesen, brulde ze het uit. denk je dat ze erop wou zitten? echt niet...
dus later maar de maxi cosi op de slee geknoopt :lol:
het was vast een mal gezicht maar mooi dat ze het vond!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 22 dec 2009 21:48

Wij zaten vanavond een uur zonder stroom, en moesten ons dus een beetje behelpen. Timon vond al die kaarsjes ('kachel' volgens hem :wink: ) wel interessant:

Afbeelding

Vanmorgen trouwens met Sylke naar het cb geweest: ze weegt bijna 6 kg =D> Ze begint nu echt van die lekkere spekbeentjes te krijgen.
Er staat wel weer een extra ziekenhuisbezoekje op de planning: de arts van het cb kon de heupjes niet goed beoordelen en heeft haar dus doorverwezen voor een echo. Ik verwacht eigenlijk niet dat het wat bijzonders uit gaat komen, maar goed, zijn wij ook weer even van de straat :wink:

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 23 dec 2009 09:25

Haai dat is een leuke voor een kerstkaart 8)
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 dec 2009 09:28

Wat een geweldige foto...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 23 dec 2009 10:59

Mooie foto Haai!
LauraC en Michael zijn overwelmd door de lieve kaarten van mede-RWers die ze bij thuiskomst op de tafel zagen liggen! Wat enorm fijn om te weten dat er aan ons gedacht wordt, ook in NL! Dank jullie wel allemaal!

Lidia
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Lidia » 23 dec 2009 11:40

Gisteren een slee gekocht via Koopplein. Ze vond het prachtig en zat helemaal te glunderen! Zo lief!
Manlief vond het onzin om een slee te kopen voor die paar sneeuwvlokjes, maar ik vond een tweedehandsje wel kunnen. Nieuw zijn ze sowieso uitverkocht...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 23 dec 2009 12:19

Hugo is vandaag niet zo fit en heeft ook de hele nacht gespookt. Gisteravond heeft hij de hele avond gehuild en dat doet hij anders echt nooit. OM 21.30 uur is hij in slaat gevallen en was om 23.30 weer wakker toto 4.00 uur. Wat er aan de hand is, geen flauw idee,hij heeft geen koorts ofzo. Vandaag wil hij alleen maar tegen mij aan hangen.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 23 dec 2009 12:57

Leuke foto, Haai!
Fijn dat Sylke zo gegroeid is, hopelijk zijn haar heupjes goed. Ilona heeft met 3 maanden ook een echo van haar heupen gekregen,
omdat ik zelf vroeger ook een spreidbroekje aanhad. Maar alles was goed, was binnen 10 min. weer buiten.

Lidia, leuk een slee! Ik wilde er ook één kopen, maar m'n man zei dat ik beter kon wachten tot koninginnedag. :frown:
Sure, alsof je dan nog aan sleeen denkt, en daar heb ik nu lekker veel aan. :puh:

Vervelend dat Hugo zich niet zo lekker voelt.
Ik ben blij dat Ilona in twee jaar tijd, nog maar één keer ziek (waterpokken) is geweest. :redface:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 23 dec 2009 13:38

echt! wow.. dat is echt niet veel!

Julia heeft vorig jaar herfst, winter en lente gekwakkeld en ze is afgelopen november weer begonnen met hoesten, koorts ed, paar dagen weer fit en dan begint het weeeer opnieuw! inmiddels een verwijs naar de kno om evt de neusamandlen te laten knippen! dus ff afwachten! overigns duurt het wel een maand of twee voordat je terecht kan! ivm de wachtlijst!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 23 dec 2009 16:52

Hugo is niet vaak ziek, maar pikt op het kdv toch wel eens wat dingen op. Ach..is alleen maar goed voor zn weerstand!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 24 dec 2009 22:01

Wat een mooie foto's weer.
Hier gaat alles zo z'n gangetje. We hebben gisteren de box neergezet en vandaag de mobile erboven gehangen. De groten vonden het nog mooier dan Jennine. Dat ding werd elke keer maar weer aangezet.
We hadden vaak gezeur wie voorin mocht zitten in de auto maar nu willen ze allemaal naast Jennine zitten.

Terug naar “Archief”