Berichtdoor pol » 30 dec 2009 21:53
Annet, bedankt dat je het hier even hebt gepost en iedereen bedankt voor jullie fijne reakties. Het is allemaal heel anders gelopen dan dat we dachten. Pa kreeg de uitslag van non-hodgin en vor. wk dinsdag belde hij dat hij woensdag een chemo kreeg en donderdag naar huis mocht. Dus wij allemaal blij!
Maar die nacht kreeg hij enorme buikpijn en mijn moeder en ik moesten voor een gesprek bij de arts komen. Die stond nog voor een raadsel, de chirurg moest komen en die wist het ook niet. Dus door de scan, maar dan moet er van te voren een drankje gedronken worden en dat viel niet mee. Morfine-injecties hielpen amper, dus het was een vreselijke zware middag. Om 4 uur moest pa dan door de scan, dus mijn moeder en ik gingen even in het ziekenhuisrestaurant een ijsje eten. We zaten daar even lekker bij te kletsen en daar kwam de verpleegkundige ons roepen dat pa een darmperforatie had en met spoed geopereerd moest worden. Die operatie is geslaagd en in het begin leek het best goed. Hij werd wel slapend gehouden en de situatie was 3 dagen kritiek. Hij werd op de IC opgenomen en daar dacht die verpleegkundige dat hij met een uurtje wel stabiel zou zijn, maar helaas dan ging dit mis, dan dat en de vlg ochtend (donderdag) vielen langzaam de functies van de organen (nieren, long, lever) weg. Dus om goed half 5 is hij overleden. en gisteren de begrafenis.
Nu lopen we allemaal nog verdwaasd rond en het is allemaal nog heel erg onwerkelijk.