Galateia schreef:3 dagen?! Mag dat zo lang duren? Dan zit je toch allang bij de dokter, of zie ik dat verkeerd (heb het immers nooit meegemaakt)?
ik trek bij de tweede dag altijd aan de bel, aangezin je vaak een dag moet wachten voordat je langs kan komen. Hier komen trouwens geen zetpillen meer in de buurt, omdat een virus weg gaat door hoge koorts, met zetpillen houd je het aangenaam voor een virus waardoor het medisch gezien langer duurt voordat je kind weer virus vrij blijft! inmiddels heb ik dit al van verscheidene artsen gehoord!
Ik heb al enorm vaak met julia bij de dokter gezeten, en kan er morgen denk ik weer heen! ze heeft vorig jaar herfst, winter en begin lente lopen kwakkelen, vijf dagen koortsig, snotterig, hoesterig, jengelig... etc, dan weer twee een beetje fit en dan begon het hele feest weer opnieuw! ze had een antiboticakuur gehad en nu moest het wegblijven, zo niet, moest ik terug komen en dan wilde hij doorsturen voor neusamandelen laten knippen omdat dat de boosdoeners zijn. Die blijven vergroot en doen hun werk dan niet voldoende.
Soms duurt ziek zijn wel heel lang, voordat ze weer fit zijn! soms blijven ze na een flinke griep weken jengelig.... maar jah,hoort er allemaal bij!