Moderator: Moderafo's
NdW schreef:Ik gun anderen alle geluk van de wereld, en ze hoeven op dat moment echt niet verdrietig te zijn om een ander die dat geluk niet heeft.
Tuinfluiter schreef:Persoonlijk vind ik hoe de zus van Galateia reageerd op dat 'mama' wel erg overdreven.
MissF schreef:Ik probeer het hele onderwerp zwangerschappen en kinderen ook een beetje te vermijden bij mijn vrijgezelle vriendinnen. Met anderen kan ik er prima over praten, maar met de vrijgezelle meiden vind ik het ook echt onnodig. Zij hebben mijn hele verhaal allang een keer gehoord, en dan is het ook best zo, ik hoef niet steeds over Jurian te praten. Niet dat zij het echt erg vinden, maar een superleuk onderwerp is het voor hen gewoon niet. Dan vind ik dat het een kleine moeite voor mij is om dat te laten. Ik denk dat je dat ook best mag vragen als je het lastig vindt hoor, ik denk dat sommige moeders niet zo door hebben dat ze verzanden in hun baby geklets.
(en tussen haakjes: ik heb sowieso een hekel aan mensen die van zichzelf zeggen: 'kom maar even bij mama zitten', wij zeggen altijd gewoon:' Kom maar even bij MIJ zitten' dat is tenminste goed Hollands)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten