Mortlach schreef:De combinatie Refoweb en homohuwelijk... hoe haal je het in je hoofd!
Er is nog hoop
Ja, een grote stinkende hoop drek in dat geval.

Moderator: Moderafo's
Mortlach schreef:De combinatie Refoweb en homohuwelijk... hoe haal je het in je hoofd!
Er is nog hoop
Nanoe schreef:Zo, ik heb zonet even besloten dat ik eerst voorlopig vrijgezel blijf.
Manman, heb het veuls te druk om verliefd te zijn, laat staan om een relatie te hebben!
En als ik vooruit kijk blijft dat nog even zo...
TheKeimpe schreef:Nanoe schreef:Zo, ik heb zonet even besloten dat ik eerst voorlopig vrijgezel blijf.
Manman, heb het veuls te druk om verliefd te zijn, laat staan om een relatie te hebben!
Zulk soort uitspraken lijken op een ontkenningsfase.
filia schreef:Gefeliciteerd christien! Is er nog iets wat je met ons wilt delen voor je uit dit topic verdwijnt? (een paar bemoedigende woorden, handige tips, e.d.![]()
)
Marnix schreef:TheKeimpe schreef:Nanoe schreef:Zo, ik heb zonet even besloten dat ik eerst voorlopig vrijgezel blijf.
Zulk soort uitspraken lijken op een ontkenningsfase.
Meer op een recente teleurstelling. Verder schieten dit soort uitspraken niet op. Je kan verliefd zijn niet plannen... je kan nog zo hard roepen dat je voorlopig single blijft maar als je opeens die ene persoon tegenkomt blijft er van dat soort woorden niets overeind
Nanoe schreef:En ach, misschien kom ik inderdaad wel iemand tegen.
Maar vindt het tot nu toe vroeg zat als dat in het weekend weg in februari zou zijn!
Tot die tijd hebben we het te druk!
christien schreef:Nanoe schreef:En ach, misschien kom ik inderdaad wel iemand tegen.
Maar vindt het tot nu toe vroeg zat als dat in het weekend weg in februari zou zijn!
Het valt me op dat je zo ontzettend met je 'planning' bezig bent.
Ik heb het nu te druk en er echt geen tijd voor, en je hoopt eigenlijk
dat je als je een weekend weg bent in februari het dan goed zal zijn.
Maar zoals meerdere dat hier zeggen liefde valt niet te plannen, maar overkomt je gewoon
christien schreef:Nanoe schreef:En ach, misschien kom ik inderdaad wel iemand tegen.
Maar zoals meerdere dat hier zeggen liefde valt niet te plannen, maar overkomt je gewoon
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten