pannenkoek schreef:paprikameisje2 schreef:daarbij ook nog de aanvulling! ondanks werk ed, je hebt er ook een heeel gros die het super graag zouden willen, maar wat vaak uitloopt op miskramen, of het lukt helemaal niet!
tja, ik zou nooit vragen of het allemaal lukt in de huishouding ed, ze hebben er immers zelf voor gekozen! er zijn genoeg christelijke manier om het te'voorkomen' dat je evt zwanger raakt! Verder kan één kind voor een ouder nog wel heftiger zijn dan tien kinderenvoor een ander!
Zeker weten, ik ging ooit op kraambezoek bij een goede kennis. 'niet voor half 11 komen hoor, anders ben ik nog niet klaar.' Het was haar eerste. Maar als ik om half 11 bij haar wilde zijn moest ik wel met 3 kinderen onder de 4 om half 10 in de auto stappen.
Nou dan was dat toch een mooie tijd voor jou? Iedereen heeft het met de eerste het drukst.
Alles is tenslotte voor het eerst.
Je bent net bevallen, de kraamzorg weg en dan.........
Kind moet om half tien in bad en dan eten. Zo deed de kraamverzorgster het dan is het toch logisch dat ze zegt niet eerder dan half-elf? Ik zou al niet eerder gaan.
En dat zelf voor gekozen vind ik zo een onchristelijke opmerking! Je hebt niets te kiezen. Tevergeefs zwoegen de bouwlieden als de HERE het huis niet bouwt.
Om maar een tekst uit de Bijbel te noemen.
Kijk nog maar eens in het topic over niet zwanger kunnen worden.................