Vorige week was de waterpomp kapot, dat is nog een duur grapje!
Schijnt wel regelmatig voor te komen bij de opel.
Moderators: johannes1, Moderafo's
linde schreef:Ik rij met mn opel corsa 1.2 twinport 1:20, vind k zelf best wel netjes![]()
jans1 schreef:linde schreef:Ik rij met mn opel corsa 1.2 twinport 1:20, vind k zelf best wel netjes![]()
Kriebels.. Je hebt dan toch wel een diesel he??
TheKeimpe schreef:Toen ik net op zoek ging naar het eigendomsbewijs (Deel 1 ofzo?) van de Clio kwam ik ook nog een stukje historie tegen.
Sinds wij getrouwd zijn hebben wij in ons bezit (gehad):
1. Renault Clio 1.4 RN
Onze kleine ijsbeer. Daarmee zijn we samen naar Noorwegen geweest. Het beestje is gesneuveld door een onoplettende tegenligger, die zomaar linksaf sloeg.
2. Opel Astra 1.8i 16v, model F. Zat en reed goed. Was de snelste auto die we gehad hebben. Gesneuveld door computerproblemen. Leukste herinnering: het was een sedan. Op de "kont" van de auto hebben we onze auto's verschoond toen we op vakantie waren.
3. Peugeot 205. Was om de laatste paar weken dat we twee auto's nodig hadden te overbruggen. Geen goede herinneringen aan.
4. Volkswagen Polo Variant SDI. Slome, maar geweldige auto. Heeft ons tot een week voor dat hij weg ging omdat hij te klein was nooit laten staan.
5. Renault Clio 1.2 Palette. Mijn eerste "eigen" auto, in de zin dat ik de enige gebruiker ben geweest. Gaat morgen dus weg omdat hij kosten blijft maken. Verder rijdt hij wel fijn.
6. Opel Zafira 1.8i 16v, model A. Prima als gezinsauto, maar hij heeft nog steeds mijn hart niet gestolen. Zeker in het dorp vind ik hem niet echt fijn, ik heb vaak ruzie met de koppeling (beetje schokkerig). Toch hoop ik dat die het voorlopig wel blijft doen.
Dus morgen de zevende auto alweer...
liefie schreef:TheKeimpe schreef:Toen ik net op zoek ging naar het eigendomsbewijs (Deel 1 ofzo?) van de Clio kwam ik ook nog een stukje historie tegen.
2. Opel Astra 1.8i 16v, model F. Zat en reed goed. Was de snelste auto die we gehad hebben. Gesneuveld door computerproblemen. Leukste herinnering: het was een sedan. Op de "kont" van de auto hebben we onze auto's verschoond toen we op vakantie waren.
Ik snap punt 2 niet helemaal hoe verschoon je auto's op de kont van je auto??
TheKeimpe schreef:liefie schreef:TheKeimpe schreef:Toen ik net op zoek ging naar het eigendomsbewijs (Deel 1 ofzo?) van de Clio kwam ik ook nog een stukje historie tegen.
Ik snap punt 2 niet helemaal hoe verschoon je auto's op de kont van je auto??
Heel eenvoudig: Op het kofferbakdeksel leg je een matje. Op dat matje leg je je baby, net als op een commode. En ga je gang.
Oftewel: je poetst een kontje op een kontje
Leukste herinnering: het was een sedan. Op de "kont" van de auto hebben we onze auto's verschoond toen we op vakantie waren.
linde schreef:jans1 schreef:linde schreef:Ik rij met mn opel corsa 1.2 twinport 1:20, vind k zelf best wel netjes![]()
Kriebels.. Je hebt dan toch wel een diesel he??
Nee benzine zoals Rolf al zei;)
Grumbels daar heb ik dus even mooi 300 euro voor neergeteld!![]()
Maar zolang het bij deze ene keer blijft vindt ik het prima!
(bij mn fiat cinquecento ging 5 keer in zijn carriere de thermostaat kapot, was wel ietsje goedkoper dan een keer de waterpomp maar toch...)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten