ik heb geen echte pyama nodig.
Wij hebben een waterbed (lekker dobberen...) dat is lekker warm, dus ik heb vaak een gewoon t shirt aan, is warm genoeg.
Moderator: Moderafo's
pannenkoek schreef:ik heb geen echte pyama nodig.
Wij hebben een waterbed (lekker dobberen...) dat is lekker warm, dus ik heb vaak een gewoon t shirt aan, is warm genoeg.
Nanoe schreef:pannenkoek schreef:ik heb geen echte pyama nodig.
Bij jou misschien wel, maar bij mij staan de ijsbloemen op de ruit
En als ik een glas water naast mn bed zet, issie de volgende ochtend bevroren
pannenkoek schreef:Nanoe schreef:pannenkoek schreef:ik heb geen echte pyama nodig.
Bij jou misschien wel, maar bij mij staan de ijsbloemen op de ruit
En als ik een glas water naast mn bed zet, issie de volgende ochtend bevroren
ben je een eskimo?
dat zat ik mij later nog te bedenken toen ik het schreef...Spons schreef:kwebbel schreef:iemand ervaring met internetshops voor kleding? Met wehkamp heb ik al ervaring maar bijv. dress-for-less.nl (komt uit Duitsland).. ik heb leuke dingen gezien maar hoe weet ik of het veilig is?
@Annette: ik heb een pyjama gehad van Hema, die heb ik 3 jaar gehad en krimpte niet. Ik deed m weg omdat ie te klein was :(
oke , de pyama krimpte niet , dus blijf het zelfde. dan kan ik niet ander concluderen dat jij gegroeid bent
jans1 schreef:Mijn moeder heeft een zwarte poncho voor me gemaakt.... Hij is echt gaaf.. Onder de armen heeft ze em een stukje dichtgestikt... En dan nog 2 gaten erin zodat ik een riem om mn middel kan doen.. Hij is zoooo leuk!
Nanoe schreef:jans1 schreef:Mijn moeder heeft een zwarte poncho voor me gemaakt.... Hij is echt gaaf.. Onder de armen heeft ze em een stukje dichtgestikt... En dan nog 2 gaten erin zodat ik een riem om mn middel kan doen.. Hij is zoooo leuk!
Foto, foto, foto!!
Ben benieuwd
Nanoe schreef:Hij staat je leuk:D
Enne, jullie hebben de keuken van mn tante gejat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten