Refowebkids deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 9

Berichtdoor trijntjejohanna » 23 nov 2009 13:42

nou klagen er over helpt... na 4 dagen heeft hij nu eindelijk gepoept

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 23 nov 2009 14:14

Mijn broer heeft het vroeger geloof ik ook een keer gepresteerd om 6 dagen niet te poepen. M'n moeder ook met hem naar de huisarts, nou nog even het weekend afwachten maar... Komt m'n tante 's avonds oppassen: feest natuurlijk! ;)
pobody's nerfect

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 23 nov 2009 14:15

Oh bah, dan zie ik mijn broertje weer voor zich, met zijn gatje omhoog op de bank, die deed het soms anderhalve week niet, arm kind. Doordat het pijn deed durfde hij natuurlijk al helemaal niet meer.
Fijn dat het gelukt is TJ!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 23 nov 2009 14:32

Melk is heel slijmvormend. Mijn man is er ook allergisch voor. Hij ws voorheen altijd verkouden tot dat hij een allergietest deed waar dit uitkwam. Als hij nu melkprodukten drinkt hoest hij ook meteen veel slijm op.
ja, dat is mijn mening dan he.....

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 23 nov 2009 22:18

onze juul had ook opstartproblemen toen we moesten beginnen met vast eten! ik had een dagboekje bijgehouden op aanraden van het consultatieburea, met wat erin ging, wannee en wat de poep was ook wanneer ! als ze koorts kregen ook vermelden. Ze waren toen erg onder de indruk en ze is toen ook goed onderzocht!

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 24 nov 2009 13:20

Veel mensen hebben last van de darmen icm melk. Karnemelk kun je vaak wel drinken.
Het is sosieso niet heel goed voor kinderen om gewone melk te drinken. Karnmelk is beter

@PPM: kom je eerst ff hier koffiedrinken en je daarna in een overvolle Reeve storten ](*,)

nog een artikel over 'de prik'
[url]http://theflucase.com/index.php?option=com_content&view=article&id=963%3Aoverzicht-van-de-mexicaanse-griep-criminele-zaak-&catid=1%3Alatest-news&Itemid=64&lang=en[url][/url][/url]
Time flies when you have none!

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 24 nov 2009 14:39

Over de grieplink: sorry hoor, ik heb echt moeite dit soort malle samenzweringstheorieën serieus te nemen... ik ben evt. nog bereid te geloven dat iemand/een medische firma opzettelijk een griepvirus heeft gemuteerd en 'losgelaten', om vervolgens met de nieuwe vaccinatiestof heel veel geld te verdienen. Maar dat de vaccins zelf "giftig" worden genoemd.... :roll: :?
Er wordt vanalles op een hoop gegooid en daar wordt dan pseudo-wetenschappelijk over geschreven, zodat mensen makkelijker geneigd zijn dit te geloven. Bah! [-(

Er is behoorlijk wat mis met de farmaceutische industrie, daar ben ik het wel mee eens, maar dit zijn gewoon bizarre fabels...

Over muisjes etc: anders gewoon gebak in huis halen? Inmiddels kun je geloof ik ook taarten bestellen waar muisjes van marsepein op zitten....

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 24 nov 2009 15:11

Ik krijg ook een beetje de kriebels van al die niet gefundeerde opmerkingen over de griepprik. Allemaal louche sites worden, zonder enige wetenschappelijke onderbouwing, als waarheid aangenomen en een betrouwbaar advies van de Gezondheidsraad wordt als corrupt bestempeld.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 24 nov 2009 19:56

mijn kids hebben gister de prik gehaald en geen centje last gehad. Ik had zelf wel een dag of 2 last van mijn arm maar hun niet. Ook andere kinderen heb ik niets van gehoord dat ze er last van hadden en ik heb veel peuters gezien vandaag.

Er zijn zoveel plaatsen waar je verkeerde dampen/gassen kunt binnenkrijgen. Wat denk je van kinderen op een rokerige verjaardag, ook al komt dat tegenwoordig veel minder voor. Mensen die in een industriegebied wonen etc. Moeders die (onwetend) zwanger zijn en roken, drinken en drugs gebruiken.
ja, dat is mijn mening dan he.....

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 24 nov 2009 21:25

Wij halen hem niet.

TJ, wat naar van Matteo zeg, hoop dat er wat gevonden word en dat het snel beter met hem mag gaan!

Met onze jongens gaat het allemaal goed, Christiaan is alweer bijna 4 dus bijna basisschool. Hij heeft er heel veel zin in.
Simon is nu 28 maand en loopt pas sinds dat ie 26 maanden was. Hij loopt nog wel raar en heeft nog steeds fysio. Maar ben allang blij dat ie loopt. Arie is gewoon een schatje. het is en blijft een kleintje. Met zijn 8 maanden is hij nog net geen 6 kilo. Hij is volop aan het vaste voedsel en dat vind ie heerlijk. Het is een gewoon een lief en vrolijk ventje.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 24 nov 2009 22:17

Sterretje schreef:Veel mensen hebben last van de darmen icm melk. Karnemelk kun je vaak wel drinken.
Het is sosieso niet heel goed voor kinderen om gewone melk te drinken. Karnmelk is beter

@PPM: kom je eerst ff hier koffiedrinken en je daarna in een overvolle Reeve storten ](*,)

nog een artikel over 'de prik'
[url]http://theflucase.com/index.php?option=com_content&view=article&id=963%3Aoverzicht-van-de-mexicaanse-griep-criminele-zaak-&catid=1%3Alatest-news&Itemid=64&lang=en[url][/url][/url]

wel een goed idee... k wilde alleen tussen half zes en zes, en haar dan van te voren al hebben laten eten, zodat ze zo in bed kan.Ben jij er s avonds ook?? opdie verjaardag?? of mogen jullie nietkomen?

Lidia
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Lidia » 25 nov 2009 11:42

Vanmorgen met Joëlle naar de dokter geweest: ze ziet een beetje geel, volgens de cb-arts. De dokter zei: "Ik zie niet veel bijzonders, of ja, ik zie heel veel bijzonders, maar niet wat betreft het geel zien." Gelukkig maar...
Volgens de cb-arts kan het ook komen van te veel worteltjes eten, maar die krijgt ze bijna niet :-k .

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 25 nov 2009 12:12

Lidia schreef:Volgens de cb-arts kan het ook komen van te veel worteltjes eten, maar die krijgt ze bijna niet :-k .

geel zien van worteltjes?? nog nooit eerder gehoord...
mooi dat de dokter verder niets bijzonders zag.

emmabeth krijgt nog steeds volledig bv. ik wilde pas eens proberen of ze van een lepeltje wou eten, want ze kijkt ons het eten haast van het bord als we zitten te eten. ik had een paar hapjes van een fruitpotje geprobeerd en ze vond het allemaal wel interessant. wilde prima met het lepeltje. ook geef ik haar wel eens een paar hapjes vla mee ofzo, vindt ze helemaal geweldig.

ben vanmorgen voor het eerst met haar en een vriendin met haar zoontje naar babyzwemmen geweest. wat is dat leuk zeg!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 25 nov 2009 12:20

Vreemd, dan zou je denken dat ze oranje moet zien? :)

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 25 nov 2009 17:17

vanaf vanochtend is Matthew aan het spugen, heb nu al 5 wassen gedraaid! manlief is werken dus kan ik elke keer alles opruimen, terwijl ik er zelf niet zo goed tegen kan.
Hij wil alleen maar bij mij zitten, houd bijna niets binnen en na een half uurtje opzitten slaapt hij 2 uur. khoop niet dat hij zijn ritme om gaat draaien en vannacht gaat liggen spoken! in mijn omgeving hoor ik van veel mensen die buikgriep hebben maar daar hij in april Rotavirus heeft gehad ben ik daar toch ook beetje bang voor

Terug naar “Archief”