Waarom zou je een week ziek willen zijn en zo resistent worden als het ook gewoon door een simpel spuitje kan?
Ik snap dat echt niet!
Moderator: Moderafo's
bmwijnand schreef:Waarom zou je een week ziek willen zijn en zo resistent worden als het ook gewoon door een simpel spuitje kan?
Ik snap dat echt niet!
esli schreef:Ik vind de nieuwsvoorziening van de overheid aangaande de mexicaanse griep erg transparant.
Mijn man is biotechnoloog en heeft de gebruiksaanwijzing van de vaccins even gelezen en gekeken wat er nou precies in zit.
Hij heeft dat even opgezocht en de adjuvanten waren prima en niet gevaarlijk. Hij schrok wel toen hij zag dat er een vorm van kwik in zit.
Wat blijkt: Dat staat ook netjes vermeld op de sites van de overheid met de uitleg erbij. Erg transparant dus. Ik zie dan ook geen enkele reden
om de overheid te wantrouwen.
Zelf kom ik niet in aanmerking voor het vaccin en heb er daarom ook geen behoefte aan. Als ik wel tot de risicogroep zou behoren of in de
zorg zou werken, zou ik het vaccin zeker nemen.
ajl schreef:Die vorm van kwik schijnt in elke vaccinatie te zitten en wordt al sinds 1930 gebruikt. Als je gewoon de sites van de overheid/RIVM etc bekijkt, wordt al veel duidelijk. In de vragenrubriek wordt ook een vraag gesteld over de mex. griep en de arts verwijst ook naar deze sites.
Bumba schreef:Wat wel beter had gekund door de overheid is het inspelen op allerlei sites die momenteel in de lucht zijn, waar allerlei complottheorieën de ronde doen en waar angst en paniek gezaaid wordt over het vaccin.
Lalage schreef:Ik verbaas me er heel erg over dat mensen zomaar alles geloven wat op internet staat, maar dat het RIVM wordt wantrouwd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten