Zwanger deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Bumba
Kapitein
Kapitein

Re: Zwanger deel 7

Berichtdoor Bumba » 10 nov 2009 20:23

Pol, Marjo en Memmem: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, dochter en dochter!

@Pol: wat een prachtige volle bos haar heeft Harm, is het bij jou al aan het uitvallen?
@Marjo: wat een opluchting dat het deze keer allemaal goed gegaan is met kleine Marin!
@Memmem: wat een verrassing, na vier zonen een dochtertje!!! Wat zal ze verwend worden!!

Bij ons wat spanning, omdat de baby een voorkeursligging zou hebben (in mijn buik) Als het vandaag niet gedraaid zou zijn, zouden ze het willen proberen te draaien. Tot gisteren voelde is het beneden trappelen, maar schijnbaar is het vannacht gedraaid!!! Wat was ik opgelucht. Het was zelfs al wat ingedaald, dus de kans dat het terugdraait is daarmee kleiner geworden.

Ik laat me trouwens toch vaccineren tegen de mexicaanse griep. Wilde het eerst niet doen, maar ze raden het toch sterk aan in het ziekenhuis, omdat ik nu al een tijdje aangeef wat kortademig te zijn. De complicaties van de griep zouden vervelender en risicovoller zijn dan het vaccin.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 10 nov 2009 20:26

Nou Bumba, lekker dat het gedraaid is, weer een zorg minder toch! En ingedaald ook ideaal!
Het haar is gelukkig nog niet aan het uitvallen, je weet dat het gaat gebeuren maar ik vind het zoooooooooooo lief :roll: dat zwarte koppie, dat het toch wel heel erg is als er straks een kale plek voor in de plaats gekomen is #-o . Vandaar dat we er eerst eens een foto van gemaakt hebben.

Ben benieuwd hoe het met Lenny is! Spannend hoor al die bevallingen achter elkaar. Gisteren hadden wij voor de laatste dag kraamhulp (sniksnotter), maar nu is manlief thuis en die moet de boel maar draaiende houden.

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 10 nov 2009 20:30

Is het nog gelukt een spoedcursus koken voor je man?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 10 nov 2009 20:32

Diepvries maaltijden nu toch? :mrgreen:

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 10 nov 2009 20:55

pol schreef:Het haar is gelukkig nog niet aan het uitvallen, je weet dat het gaat gebeuren maar ik vind het zoooooooooooo lief :roll:

Mijn dochter had ook een flinke bos haar bij geboorte, en dat is niet uitgevallen hoor.. Dus het hoeft niet zo te zijn.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 10 nov 2009 21:38

AikonGirl schreef:
pol schreef:Het haar is gelukkig nog niet aan het uitvallen, je weet dat het gaat gebeuren maar ik vind het zoooooooooooo lief :roll:

Mijn dochter had ook een flinke bos haar bij geboorte, en dat is niet uitgevallen hoor.. Dus het hoeft niet zo te zijn.

hier is ook niks uitgevallen! ze had ook best wel wat haar!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 nov 2009 22:07

Mijn neefje had ook een bos met haar, hij zat met 3 maanden al bij de kapper.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 10 nov 2009 23:51

Gefeliciteerd, Memmem!
Afbeelding

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 11 nov 2009 10:55

Pol, Memmem en Marjo: gefeliciteerd met jullie kleintje! Geniet ervan.

Bumba, sterkte met de laatste loodjes!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 11 nov 2009 13:46

Bumba schreef:Is het nog gelukt een spoedcursus koken voor je man?

Niet aan begonnen. De kraamhulp heeft 2x gekookt, manlief 2x aardappels gebakken =D>, kraamhulp nog een keer pannenkoeken gebakken. Manlief friet en de laatste dag heeft ze alles panklaar gezet en nu mag manlief weer krieltjes bakken! Dus we leven nog steeds!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 11 nov 2009 14:46

Bumba schreef:Bij ons wat spanning, omdat de baby een voorkeursligging zou hebben (in mijn buik) Als het vandaag niet gedraaid zou zijn, zouden ze het willen proberen te draaien. Tot gisteren voelde is het beneden trappelen, maar schijnbaar is het vannacht gedraaid!!! Wat was ik opgelucht. Het was zelfs al wat ingedaald, dus de kans dat het terugdraait is daarmee kleiner geworden.

Ik laat me trouwens toch vaccineren tegen de mexicaanse griep. Wilde het eerst niet doen, maar ze raden het toch sterk aan in het ziekenhuis, omdat ik nu al een tijdje aangeef wat kortademig te zijn. De complicaties van de griep zouden vervelender en risicovoller zijn dan het vaccin.

Spannend joh, dat draaien zou ik zo tegenop zien, gelukkig is het nu uit zichzelf gedraaid!
Hoever ben je nu? En hoe reageert je dochter erop?

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 11 nov 2009 18:44

Die vindt het echt geweldig! Ze heeft nu ook al een paar keer gevoeld dus het gaat echt "leven" voor haar ook. Ze denkt dat het een zusje is, want ze heeft al een broertje, lief he? Ik heb haar maar verteld dat papa en mama het niet weten en dat het ook een broertje kan zijn.

We hebben vanmiddag een klein popje voor haar gekocht, met het idee om dit mee te nemen naar het ziekenhuis. Dan zeggen we dat de baby dat voor haar meegenomen heeft. Eigenlijk om de eerste jaloezie een beetje tegen te gaan. Ik heb dit als tipje op een forum gezien......
Hebben anderen hier ervaring mee?

Als het niet uit zichzelf gedraaid was, had ik besloten om het niet te laten draaien..... Lijkt me toch niets. Ben inmiddels 35 weken, nou ja morgen dan.....

Hoe vindt Danique het?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 11 nov 2009 18:52

Aaaah wat een schatje, en gelijk heeft ze. ;-)
Maar dat ze nu een zusje wilt, hoe oud is ze nu?
Leuk idee om wat mee te nemen naar het ziekenhuis, kan zij op haar manier "haar baby" verzorgen.

Danique vindt het ook helemaal leuk die zat net nog met de huls van de kurkentrekker op m`n buik, baby boem boem hè mama.
Ze gaat ook altijd mee naar de verloskundige en dan gaat ze de baby even bellen zegt ze.

Had je anders een stuitbevalling gedaan?
35 weken alweer gaat snel, vindt ik nu!! Maar aan het eind ook nog? ;-)
Laatst gewijzigd door liefje op 11 nov 2009 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 11 nov 2009 18:55

liefje schreef:Aaaah wat een schatje, en gelijk heeft ze. ;-)
Maar dat ze nu een zusje wilt, hoe oud is ze nu?
Leuk idee om wat mee te nemen naar het ziekenhuis, kan zij op haar manier "haar baby" verzorgen.

Danique vindt het ook helemaal leuk die zat net nog met de huls van de kurkentrekker op m`n buik, baby boem boem hè mama.
Ze gaat ook altijd mee naar de verloskundige en dan gaat ze de baby even bellen zegt ze.

Had je anders een stuitbevalling gedaan?
35 weken alweer gaat snel, vindt ik nu!! Maar aan het eind ook nog? ;-)

Ze is al weer 4 jaar en zit net op school, dus ze heeft een hoop te verwerken.....

Tja een stuitbevalling heb ik de vorige keer mee mogen maken en toen was het slechts 28 cm en 500 gram, maar het voelde veel zwaarder. Als het niet gedraaid was, had ik gedaan wat de arts mij had aangeraden.......Een keizersnee is ook niet prettig, schat ik zo in, dus dan inderdaad maar een stuitbevalling (met pijnbestrijding) of ben ik nu een watje???

Oja, 35 weken gaat supersnel! Ook aan het eind, hoe ver ben jij nu?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 11 nov 2009 18:57

Nee helemaal niet, meid je hebt nog al wat meegemaakt doe lekker wat jij denkt wat goed is, en meen eruit
op te maken dat je sowieso in het ziekenhuis gaat bevallen?

Terug naar “Archief”