games

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mohamed

Re: games

Berichtdoor mohamed » 03 nov 2009 17:23

Nintendo heeft op de E3 2009 eveneens Metroid: Other M aangekondigd voor de Wii. De game wordt ontwikkeld door Nintendo en Team Ninja. In de eerste trailer is premiejager Samus Aran weer prominent te zien, zowel met als zonder pak.

De trailer toont Samus vanuit een derde persoonsperspectief. Hiermee wijkt men dus af van eerdere 3D-Metroids, want de Metroid Prime-serie werd vanuit een eerste persoonsperspectief gespeeld.
Bron.
Afbeelding

Dit is ook weer een titel waar ik reikhalzend naar uitkijk, want als Nintendo en Team Ninja de koppen bij elkaar steken moet er wel geschiedenis geschreven worden! Volgens sommigen zal Metroid: Other M op 25 Maart 2010 gereleased worden, maar dit is niet bewezen.
Laatst gewijzigd door mohamed op 03 nov 2009 17:32, 2 keer totaal gewijzigd.

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 03 nov 2009 17:29

mohamed schreef:
tante-tortel schreef:Oké, daar heb ik nog niets over gehoord. Weet je wanneer die uit komt dan?

Waarschijnlijk in 2010.

Afbeelding

E3 2009: Miyamoto onthult nieuwe Zelda voor de Wii.
De befaamde directeur Shigeru Miyamoto heeft de eerste details onthuld omtrent de nieuwe Zelda die op de Wii uitkomt in 2010. De titel zal absoluut gebruik maken van de recentelijk op de markt verschenen Wii MotionPlus.

Bron.

MOOOOOOOOOOI! Ik kijk er naar uit.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 04 nov 2009 10:49

Speedy schreef:
Optimatus schreef:Kent iemand Europa Universalis?

Wat is dat dan?

Een spel dat de geschiedenis simuleert tussen 1453 en 1821. Je speelt een land en dan kun je je gang gaan. Als je Engeland speelt, krijg je te maken met de Reformatie, als je Japan speelt met een burgeroorlog van twee eeuwen, speel je Oostenrijk, dan moet je de Osmanen uit Wenen houden en ga zo maar door. Je kunt ook allerlei dingen veranderen. Zo heb ik met Oostenrijk ooit een groot deel van Noord-Amerika gekoloniseerd. Best geinig als New York Neu-Wien heet.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Speedy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Speedy » 04 nov 2009 13:28

Optimatus schreef:
Speedy schreef:

Wat is dat dan?

Een spel dat de geschiedenis simuleert tussen 1453 en 1821. Je speelt een land en dan kun je je gang gaan. Als je Engeland speelt, krijg je te maken met de Reformatie, als je Japan speelt met een burgeroorlog van twee eeuwen, speel je Oostenrijk, dan moet je de Osmanen uit Wenen houden en ga zo maar door. Je kunt ook allerlei dingen veranderen. Zo heb ik met Oostenrijk ooit een groot deel van Noord-Amerika gekoloniseerd. Best geinig als New York Neu-Wien heet.

Klinkt wel leuk
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 04 nov 2009 14:09

Colonization (broertje van Civilization, kolonisatie van de nieuwe wereld) heeft een heruitgave. Ik vond het origineel erg leuk, maar de remake is me toch nog net wat te duur. Ach, als mijn laptop weer gerepareerd is koop ik het misschien toch wel.

Gebruiken mensen hier trouwens Steam? (Pas op, link naar een commerciële site). Erg handig als je achter verschillende computers zit. Je kunt je verzameling games als het ware meenemen (ze zijn gelinked aan je account).
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Prince Caspian

Berichtdoor Prince Caspian » 04 nov 2009 22:51

-Vaarwel-
Laatst gewijzigd door Prince Caspian op 23 jul 2010 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 04 nov 2009 23:00

Jazekers.

Heb deel 1 en 3 hier origineel. Deel 1 heb ik helemaal grijs gespeeld. Ik moet zeggen dat ik zo nu en dan wel codes gebruikte, en dan nog was het vrij moeilijk.

Deel 3 heb ik maar even gespeeld, maar nu ik er aan denk ga ik hem wellicht dit weekend even uit de kast trekken. :)

Een vrij goede serie met wel wat geschiedkundige beperkingen.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 05 nov 2009 10:22

Prince Caspian schreef:Afbeelding

Steam is geniaal. Enige wat me blijft tegenvallen zijn de prijzen zo nu en dan. Voor de rest geweldig programma om mee te werken. De acties die ze hebben maken het dan wel weer goed. Hm, heb de laatste tijd trouwens connectie problemen, want online opstarten doet hij niet meer.

Ja, op een gegeven moment gingen ze afrekenen in euro's in plaats van dollars, en het enige wat ze gedaan hebben was het valuta-tekentje veranderen, met als gevolg dat alle spellen 40% duurder werden en één van de grootste voordelen van Steam teniet werd gedaan. Nu is alleen het aanbod en het feit dat je niet met cd'tjes hoeft te slepen nog over.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 05 nov 2009 10:24

Prince Caspian schreef:Steam is geniaal. Enige wat me blijft tegenvallen zijn de prijzen zo nu en dan. Voor de rest geweldig programma om mee te werken. De acties die ze hebben maken het dan wel weer goed. Hm, heb de laatste tijd trouwens connectie problemen, want online opstarten doet hij niet meer.

Heb je World of Goo wel eens geprobeerd? Ook erg leuk.

Ik ga binnenkort toch maar Tropico 3 en Civ: Colonization aanschaffen. Ik baal een beetje, want het is maar een tientje goedkoper dan het hele Civ4 pakket, maar Civ4 het basisspel heb ik al.

smArtjan
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 05 nov 2009 20:54

ik heb steam nog nooit geprobeerd en k denk ook niet dat dat zo snel zal gaan gebeuren ook. Als ik een game wil hebben dan koop ik hem gewoon en gebruik ik Slysoft Game Jackal om te zorgen dat ik de CD/DVD niet meer hoef te gebruiken om de game te kunnen spelen.
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 05 nov 2009 21:33

smArtjan schreef:ik heb steam nog nooit geprobeerd en k denk ook niet dat dat zo snel zal gaan gebeuren ook. Als ik een game wil hebben dan koop ik hem gewoon en gebruik ik Slysoft Game Jackal om te zorgen dat ik de CD/DVD niet meer hoef te gebruiken om de game te kunnen spelen.

tja, dat kan natuurlijk ook. In mijn geval is steam ideaal omdat ik met zeer veel verschillende computers werk. Hier thuis eigenlijk al 4 stuks (2 van mij en 2 van mijn ouders), en op het werk waar ik regelmatig van werkplek wissel. Dan is het handig dat je met 1 account overal de spellen die je op dat moment wilt spelen kunt downloaden zonder dvdtjes.

Ik heb trouwens vandaag ook maar Dragon Age: Origins bestelt. Krijg jubelende recencies op verschillende review sites en is een RPG door de makers van Baldur's Gate en NeverWinter Nights. Dat belooft veel goeds.

Prince Caspian

Berichtdoor Prince Caspian » 09 nov 2009 15:04

Mortlach schreef:Heb je World of Goo wel eens geprobeerd? Ook erg leuk.

Ik ga binnenkort toch maar Tropico 3 en Civ: Colonization aanschaffen. Ik baal een beetje, want het is maar een tientje goedkoper dan het hele Civ4 pakket, maar Civ4 het basisspel heb ik al.

World of Goo heb ik ja. Geniaal spel, kan je je uren mee vermaken. Gaat vooral lang duren als een bepaald level niet lukt, maar dat heb ik op weten te lossen met behulp van youtube. Volgens mij is Machinarium ook zo'n puzzelachtig soort game. Binnenkort ga ik die ook maar eens aanschaffen, kijken of het wat is. Civ. Col, ga ik ook binnenkort eens halen. Ben benieuwd of hij mij ook zo kan boeien als Civilization. Die heb ik toen helemaal grijs gespeeld, wát een geweldig spel was dat!

Afbeelding

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 09 nov 2009 15:40

Lol, ja, Civ 1... En moeilijk dat dat werd op de hogere niveau's. Ik herinner me nog dat ik het een keer op het moeilijkste niveau speelde. Tegen de tijd dat ik eindelijk het wiel had uitgevonden werden mijn dorpjes al door de vijand bestookt met kernwapens.

Van Machinarium heb ik de demo gespeeld, maar vond er eigenlijk niet veel aan, vrij generiek voor een puzzelgame eigenlijk.

PS: van welke vreemde russische site haal jij je civ-screenshots joh?

Gaat iemand nog naar een speciale nachtopening om Modern Warfare 2 te halen? Ik niet, ik haal 'm in de loop van de week wel een keertje.

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 09 nov 2009 17:55

Zijn er hier ook mensen die de nieuwe Mario en Luigi hebben?
Ik kom namelijk maar niet verder............... :oops:

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 09 nov 2009 19:13

tante-tortel schreef:Zijn er hier ook mensen die de nieuwe Mario en Luigi hebben?
Ik kom namelijk maar niet verder............... :oops:

You tube tante tortel.. Ik ben op dit moment bezig met super mario op de nintendo.. en als ik er neit uitkom kijk ik ff op you tube... :wink: Ideaal!!! Ik wil em trouwens wel hebben!!
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Terug naar “Archief”