martien schreef:Omdat je niets uitlegt, maar alleen maar van alles beweert zonder de definitiet te willen vastleggen. Inkoppertje.
Nee hoor, jij snapt het gewoon niet daar kun je weinig aan doen hoor.
martien schreef:Er zitten in deze zin de volgende componenten:
1. Voorspelling.
2. Waarneming backmutatie.
3. Oplossing.
Even een applausje, je zag het in een keer zeg, op het vorige wist je het na 180x nog niet.
martien schreef:ad.1. WELKE voorspelling? Dat alle vleeseters vegetarier zullen worden?
Nee dat die hagedis dmv backmutatie zo is geworden.
martien schreef:ad.2. Je gebruikt het begrip backmutatie op twee verschillende manieren, enerzijds als indicatie voor een mutatie, anderzijds voor een verandering in gedrag (vleeseter => insecteneter). welke van de aanduidingen van backmutatie wil je gebruiken in het geval van de hagedissen?
Fout, de hagedis is terug gemuteerd naar het oorspronkelijke wat hij was.
martien schreef:ad.3. Een "oplossing"? je bedoelt misschien bewijs?
Het bewijs laat die hagedis zien namelijk dat die in zn vroegere jaren vegatarier was, dmv backmutatie.
Nu komt het mooie, laat jij even het bewijs van de nieuwe informatie zien, want dat zeggen de evo's dat er in dit geval nieuwe informatie bij is gekomen, jammer dat je dit al een paar quote's al niet durft te beantwoorden.
martien schreef:AHHHHH!!!!!!
Het heeft even gekost maar we zijn er. Je weet het niet. Dus je opmerking over die backmutatie van de hagedis was ongegrond.
Echt jammer dat je iq er laag is, ik weet niet welke sequentie dat is, wat ik wel weet is dat er backmutatie voorkomt, ik zie niet in waarom ik dit niet op de hagedis mag toepassen, het vaststellen van de sequentie kan altijd nog vastgestelt worden.
martien schreef:Ok, bij deze vastgeteld dat deze bewering van je ongegrond was.
NEXT!
Kun je even uitleggen welke bewering?
Graag met bewijs graag?
martien schreef:Great! "informatieve genen"? Wat zijn dat?
Waar beweer ik dat er "informatieve genen" bij komen? Niet toch?
De evo's, waar jij je ook achter schuilt ziet in deze het bewijs voor evolutie, daarom mijn vraag laat even de nieuwe informatie (die op de genen ligt) zien of iets dergelijks.
martien schreef:Je weet niet welke sequence het betreft, je beweert dat backmutatie het terugzetten van een sequence is en dan roep je dat je goede papieren hebt?
Ik heb daar een andere mening over.
Wat ik voorstel is dat de hagedis terug is gemuteerd naar wat hij oorspronkelijk was, een vegatarier zoals je ziet.
Martien schreef:????
JIJ begint met de bewering dat er sprake is van een backmutatie en nu begrijp ik dat je niet weet welke sequence het betreft dus dat je bewering in t begin ongegrond is. En nou moet ik plotseling van jou iets bewijzen? Hoezo? Ik heb nog geen stelling betrokken in deze discussie, dacht ik.
Nogmaals, mijn voorspelling is gegrond.
Bewijs je evolutionair stelling zou ik zeggen, daar gaat de topic namelijk over.En doe dat eens op het voorbeeld van de hagedis, dan kun je namelijk zien dat de evo's geen poot om op te staan hebben, op de fictie na dan.Ik heb in ieder geval een wetenschappelijke voorspelling gedaan,met iets wat in de natuur voorkomt.Nu jij, ik ben zeer benieuwd.
martien schreef:Hoezo "mag"? Ik mis de onderbouwing.
Die heb ik van jouw kant nog nooit gekregen, maar dat terzijde.
De onderbouwing heb ik nou al meerdere keren gegeven dat wat ik hier voorstel (mijn voorspelling namelijk) een wetenschappelijke is, die eigenlijk door de peer revieuw heen mag.
Martien schreef:
Nee dat begrijp ik. Er is ook niets te herhalen. Je geeft toe dat je t niet weet en dus is je oorspronkelijke bewering ongegrond.
Ik geef helemaal niet toe dat ik het niet weet, wat ik wel zeg is dat de creationisten een wetenschappelijke voorspelling over deze hagedis heb.De evo durven dat namelijk niet.
Want de stelling is namelijk (dat ben je zeker vergeten).
01. De verandering van levende wezens verdergaand dan hun soortgrens (macro-evolutie) door de vorming van nieuwsoortige organen of structuren werd nog nooit waargenomen en is absoluut onbewezen.
Ik heb je onze verklaring gegeven, nu jij nog.
Dus bewijs het eens zou ik zeggen.
En in welk blad (het hagedis voorbeeld) is dit eigenlijk door de peer revieuw gegaan, het is de tweede keerdat ik dit vraag of is er iets mee of zo?
'Diegene die in evolutie geloven doen dat alleen om hun geweten te sussen'.