Moderator: Moderafo's
Jo'tje schreef:Je zou die dingen eigenlijk moeten kunnen lenen. Ik zou het best willen uitproberen, maar die €80 weerhoudt me er wel van om zo'n lamp 'even' aan te schaffen.
windekind schreef:Hoewel ik normaliter niet zo erg merkvast ben, zou ik in dit geval toch aanraden om een Philips te kopen in plaats van een B-merk. (En die zijn wat duurder ja, dus wachten op een aanbieding of via marktplaats eentje kopen.) Ik heb van diverse mensen uit mijn omgeving gehoord die er een hadden van de Kruidvat / Hema / Action die na een jaar kapot was of waarvan een functie het niet meer deed. Bij mensen met een Philips heb ik dat nog nooit gehoord.
Verder geloof ik niet dat een wake up-light helpt tegen winterdepressie, daarvoor kun je beter een daglichtlamp aanschaffen. Die zijn nog een stukje duurder, maar dan heb je ook wat.Essieee, hoe bevalt die van jou?
Windekind
elvira (gast) schreef:...anders staat Marnix toch gewoon gezellig met jou op, Jo'tje? Geloof me, het is (voor jullie allebei) véél gezellig om met zijn tweeën op te staan, samen te ontbijten, etc.
essieee schreef:windekind schreef:Hoewel ik normaliter niet zo erg merkvast ben, zou ik in dit geval toch aanraden om een Philips te kopen in plaats van een B-merk. (En die zijn wat duurder ja, dus wachten op een aanbieding of via marktplaats eentje kopen.) Ik heb van diverse mensen uit mijn omgeving gehoord die er een hadden van de Kruidvat / Hema / Action die na een jaar kapot was of waarvan een functie het niet meer deed. Bij mensen met een Philips heb ik dat nog nooit gehoord.
Verder geloof ik niet dat een wake up-light helpt tegen winterdepressie, daarvoor kun je beter een daglichtlamp aanschaffen. Die zijn nog een stukje duurder, maar dan heb je ook wat.Essieee, hoe bevalt die van jou?
Windekind
Ik heb via de thuiszorgwinkel een daylight gehuurd met super resulaat! Meer energie, beter slapen en minder somber. Ga er nu maar zelf een kopen, maar ja, hij is 239 euro!
Deze werd me aangeraden.
http://www.inc-nieuws.com/thumbnail.php?file=hand_logo_765725421.jpg&size=article_medium
Welke heb jij?
elvira (gast) schreef:...anders staat Marnix toch gewoon gezellig met jou op, Jo'tje? Geloof me, het is (voor jullie allebei) véél gezellig om met zijn tweeën op te staan, samen te ontbijten, etc.
Daatje123 schreef:De een is er inderdaad gevoeliger voor. Ik ben sneller wakker dan mijn man. Die slaapt zo diep en merkt nu niet echt verschil met de lichtwekker. Maar goed, hij heeft een paar hele korte nachten achter de rug, dus niet echt goede vergelijking.
Als ik er later uitmoet heb ik er geen last van om nog even te snoozen... Maar goed, dat is persoonlijk. Handig toch als Marnix er eerder uit gaat?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten