Refowebkids deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

tante-tortel

Re: Refowebkids deel 9

Berichtdoor tante-tortel » 07 nov 2009 09:54

Ik zou het gewoon in jip en janneke taal vertellen aan hem. En verder gewoon doorgaan met ademhalen. Er niet te veel aandacht aan schenken.
Alsof het heel gewoon is.
Je moet maar zo denken: hij is niet de enige die zijn vader regelmatig langere periode,s moet missen en dat gaat ook goed.

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 07 nov 2009 10:06

Afbeelding

:8>
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 07 nov 2009 10:56

@ Laura, Niet leuk dat je zolang zonder elkaar moet doen. Maar vaak vliegt de tijd ook weer en voor je het weet is ie alweer terug. Maar goed dat duurt nu allemaal nog zolang...

@TJ, wat fijn dat jullie nu toch doorgestuurd zijn naar het ziekenhuis. Hopelijk komt er snel iets uit en weet je dan meer. Sterkte ermee
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 nov 2009 11:03

Galateia schreef:Kleding kopen voor een jongen in is inderdaad een uitdaging. Samuel is donkerbruin, dus kleurtjes staan hem toch wel het allerleukste... maar het meeste is zo donker! Hij heeft nu overigens maatje 80 van broek, maatje 86 aan de bovenkant en shirtjes met lange mouwen als trui in maatje 92 is ook wel ok, dan kunnen we lekker veel laagjes over elkaar doen (hij heeft het nogal koud hier). Hij meet maar 82 cm in lengte, maar ja, hij is compleet uit verhouding. Hij heeft nog zo'n dikke Afrika-honger-buik en een navelbreuk, zijn broekjes moeten onder die buik, maar zijn shirtjes moeten wel weer over die buik... :mrgreen:
Hij heeft nu wel een hele coole fel-gele jas met een knalrode sjaal en de blauw-grijs gestreepte muts die hij uit Schotland kreeg staat er perfect bij (en die wil hij ook niet meer af) :mrgreen:

oww meiss... wat gaaf om hier je ding te vertellen. Je moet weten dat ik een beetje kippevel kreeg toen ik dit lees.

Geniet er van he... :wink:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 07 nov 2009 12:52

galateia: Hema heeft vaak wel kleurtjes! of nu ook niet meer? :-k

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 07 nov 2009 12:55

tante-tortel schreef:Ik zou het gewoon in jip en janneke taal vertellen aan hem. En verder gewoon doorgaan met ademhalen. Er niet te veel aandacht aan schenken.
Alsof het heel gewoon is.
Je moet maar zo denken: hij is niet de enige die zijn vader regelmatig langere periode,s moet missen en dat gaat ook goed.

Tis voor ons inderdaad heel gewoon geworden. Manlief heeft het afgelopen jaar meer tijd van dan in huis doorgebracht. En wat je zegt, je gaat gewoon door met je leven. Maar, vaak hebben de kinderen die hun vader/moeder een langere tijd moeten missen wel grootouders/tantes/ooms etc in de buurt, en dat hebben wij natuurlijk niet :?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 07 nov 2009 13:00

Galateia schreef:de blauw-grijs gestreepte muts die hij uit Schotland kreeg staat er perfect bij (en die wil hij ook niet meer af) :mrgreen:

:mrgreen: Van wie zou hij die gekregen hebben :-k ?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 nov 2009 13:38

Wat heerlijk, zo'n knul, Galateia! Omdat Jurian heel blank en erg blond is, trek ik hem wel veel grijs en donkerbruin aan, maar hij heeft ook wel wat felgekleurde shirtjes, die haal ik vooral bij de Hema. Daar heb je sowieso shirtjes met lange mouwen in alle kleuren van de regenboog, die koop ik voor onder vestjes enzo. Maar ook gestreepte shirtjes in allerlei kleurtjes, dus Hema is misschien een idee?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 07 nov 2009 14:19

ik vind het juist altijd leuk om kleren te kopen voor de jongens :mrgreen: moet me nu juist inhouden, want hun kast is echt echt overvol! :oops:

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 07 nov 2009 14:38

@LauraC, ik denk idd gewoon vertellen, ook waar papa is en waar die slaapt enzo. Maar verder rollen kinderen er vaak red.goed doorheen hoor.
Weet je wat ik pas trouwens hoorde? Dat de vader op video een boekje had voorgelezen, zodat je dat gefilmde af kan draaien als hij weg is. Ook voor de verjaardag van zn dochtertje had hij een taart en felicitatie opgenomen (z'n vrouw gefilmd. Maar dan moet je wel snel zijn :-k
Sterkte igg. Ik weet van dichtbij hoe moeilijk het is om lang alleen te zijn en dan zit jij ook nog zonder fam. in de buurt. Maar de tijd gaat gelukkig vaak ook weer snel voorbij. Zet 'm op!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 07 nov 2009 14:39

Regenboogkleurtjes van de HEMA, ok dan, gaan we daar maandag eens kijken :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

anne22
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor anne22 » 07 nov 2009 14:48

@galateia: Ik laat mijn regenboogkleertjes altijd bezorgen :D

Vaak via de site van rainbowbabies, maar ook weleens die van simply colors.

De eerste vind ik wat beter qua kwaliteit.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 07 nov 2009 15:58

maar dat is veel duurder dan de Hema en die zijn ook prima van kwaliteit!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 07 nov 2009 18:24

en ja hoor... het is weer zover..

Milan is weer ziek.. Hij heeft koorts, hoest vreselijk veel en snottert enorm :(

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 07 nov 2009 19:10

Wat een zieken zeg.
Beterschap allemaal.

Bij ons op school ook veel ziekmeldingen, en in mijn klas is nu ook de mexicaanse griep geconstateerd....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Terug naar “Archief”