leuk meissie!
hoe maak je dat vast?
Moderator: Moderafo's
Spons schreef:Marnix schreef:Ik krijg een beetje het idee dat alle vrouwen hier alleen maar breien en zo als hobby hebben. Please, neem dit vooroordeel eens bij me weg
mischien zijn er nog antieke mensen die hier borduren
Marnix schreef:Dat heet van je hobby je werk makenOf van je werk je hobby maken.
Spons schreef:Marnix schreef:Ik krijg een beetje het idee dat alle vrouwen hier alleen maar breien en zo als hobby hebben. Please, neem dit vooroordeel eens bij me weg
mischien zijn er nog antieke mensen die hier borduren
*Annet* schreef:
meissie: jij maakt leuke dingen, uit je hoofd of haal je het van internet? Heb meteen een verjaardagskadootje in mijn hoofd voor mijn theelurkende schoonzus. Zag bij Xenos een doos met allerlei groene thee en aanverwante 'vage' smaakjes die ze graag drinkt, dus ik heb weer wat te doen.
Precies!vpk schreef:maar beter zo en dat je er blij mee bent, dan dat je het zelf had gemaakt en het was niet helemaal naar je zin geweest, toch?
ajl schreef:nee, het hoeft ook niet, maar het zou af en toe wel leuk zijn om iets te maken. Gelukkig kan mijn schoonmoeder heel mooi breien en zoek ik gewoon iets uit in haar breiboek. Zij is nu ook bezig met een vestje voor onze kleine smurf.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 gasten