Moderator: Moderafo's
Acire schreef:He sweap, ben jij de sweap die ik ken van 'vroeger' van RW?
Wat dapper dat je je laat opnemen. Heb het nooit meegemaakt, maar lijkt me hele stap! Sterkte zeg!!
nathalie6 schreef:ik ben momenteel ook opgenomen al 5 maanden op een gesloten afdeling. het is best heftig maar ik wil je niet ontmoedigen...de fontein is 10 keer minder erg dan dit vond ik zelf persoonlijk.
sterkte in ieder geval!
groetjes
LeChat schreef:Uit interesse: weet je ook waarom je in De Fontein vrijwel nooit een RM krijgt?
*Annette* schreef:Ik wist het ook niet hoor Petra85, voelde me al dom. Heb nog even gegoogled en
inderdaad is het een Rechterlijke Machtiging. Als ik het goed begrijp ben je dus gedwongen
opgenomen Nathalie6? (je ben niet verplicht te antwoorden hoor!) Veel sterkte meid! 't Zal
niet altijd gemakkelijk wezen, het leven gaat soms langs zulke moeiijk en zware wegen!
Gelukkig ben ik nog nooit opgenomen geweest, en hoop ook niet dat het zal gebeuren.
Al heb ik wel momenten gehad dat ik dacht, laat ze me dan ook maar opvegen en daar
opnemen. Maar gelukkig is het nooit echt nodig geweest. Volg nog wel therapie, maar
toch was ik wel blij dat ik hierin ook zelf de keus kreeg, dagde(e)l(en) of volledig.
@ Sweap; logisch dat je het spannend vind! Maar het zijn ook hele moeilijke stappen. Is er
al meer bekend? Is het voor een kortere of langere tijd opname? Veel sterkte!
Heb de kracht om te accepteren wat je niet kan veranderen,
De moed om te veranderen wat je wel kan veranderen,
En de wijsheid om het onderscheid daarin te zien.
nathalie6 schreef:heej ja ik heb ook in de fontein gezeten al weer een hele poos terug maar daar is de sfeer veel huiselijker en gemoedelijker dan hier.
weet jij al of der maandag plek is?
en of het mij beter gaat heeeeeeel langzaam aan wel ja maar je kent de uitdrukking mischien wel 3 stappen vooruit 5 terug. ik heb ook een rechtelijke machtiging en die krijg je vrijwel nooit in de fontein. dus voorlopig zit ik hier nog wel want hij loopt pas eind januari af en dan kunnen ze hem nog verlengen. je mag ook met een RM eerder naar huis maar dat doen ze niet zomaar hieroh. verder sta ik ook op de wachtlijst voor een opname elders in het land dat duurd een jaar of ander half jaar. maar daar mag je niet met een RM dus zou ik me eerst beter moeten gaan voelen zodat ik die therapie aan kan. lang verhaal dus!
jij sterkte maandag! nog nooit opgenomen geweest?
groetjes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten