Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Ik zou ook niet wachten en gewoon bellen. Nu is het wel zo dat de huisartsen rondom Rotterdam momenteel niet zo veel doen met kinderen met hoge koorts. De mex. griep floreert hier erg. Hugo had vorige week ook zo'n hoge koorts en het enige wat zij zeggen is uitzieken en kijken hoe het gaat. Wij zijn vorige week naar de HAP geweest met hem en het zat vol met kleine kinderen. Op het moment dat het kind apatisch wordt en slechter reageert, veel hoest en/of benauwd wordt, grijpen ze pas in..
liefie schreef:ajl schreef:Ik zou ook niet wachten en gewoon bellen. Nu is het wel zo dat de huisartsen rondom Rotterdam momenteel niet zo veel doen met kinderen met hoge koorts. De mex. griep floreert hier erg. Hugo had vorige week ook zo'n hoge koorts en het enige wat zij zeggen is uitzieken en kijken hoe het gaat. Wij zijn vorige week naar de HAP geweest met hem en het zat vol met kleine kinderen. Op het moment dat het kind apatisch wordt en slechter reageert, veel hoest en/of benauwd wordt, grijpen ze pas in..
Ik vindt het wel apart dat iedereen dat met zieke kindjes naar de HAP gaat want dan besmet je toch iedereen als het om de mexicaanse griep gaat?
Ze adviseren juist een week binnen te blijven als je vermoed dat je de griep hebt.
ajl schreef:liefie schreef:ajl schreef:Ik zou ook niet wachten en gewoon bellen. Nu is het wel zo dat de huisartsen rondom Rotterdam momenteel niet zo veel doen met kinderen met hoge koorts. De mex. griep floreert hier erg. Hugo had vorige week ook zo'n hoge koorts en het enige wat zij zeggen is uitzieken en kijken hoe het gaat. Wij zijn vorige week naar de HAP geweest met hem en het zat vol met kleine kinderen. Op het moment dat het kind apatisch wordt en slechter reageert, veel hoest en/of benauwd wordt, grijpen ze pas in..
Ik vindt het wel apart dat iedereen dat met zieke kindjes naar de HAP gaat want dan besmet je toch iedereen als het om de mexicaanse griep gaat?
Ze adviseren juist een week binnen te blijven als je vermoed dat je de griep hebt.
Niet met kinderen met hele hoge koorts. Die moeten juist komen, omdat zij een vergrote kans op complicaties hebben. Ik moest mijzelf ook een paar keer melden om mij te laten controleren op eventuele complicaties ( ivm zwangerschap). De mensen die geen risicogroep zijn, moeten thuis blijven.
trijntjejohanna schreef:hoe is het met Gerlinde?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten